woensdag 19 februari 2014

Show and Tell

Even showen wat er zoal gemaakt is. Het eerste blok van de BOM
'A Year in The Country' is zo hier en daar (bijna) klaar.
Nog wat oogjes, details en de randjes er om heen.
 Toch is het al goed te zien hoe de sfeer gaat worden.
Fris rood.....antiek sfeertje....helder blauw....het is allemaal leuk om te zien.
Verschillende achtergrond stof....verschillende kleuren....zo wordt de quilt echt bij iedereen anders.
Prachtig ' íjzig' sfeertje!
En dan nog een resultaat van de LockerHookingBEE. Niet te stoppen....hopeloos verslaafd....hihi
En nog een paar gezellige kipjes. RugHooking patronen zijn ook uitstekend te gebruiken voor het LockerHooking. Mogelijkheden genoeg dus. Nu nog wat tijd ergens vinden. Ik heb net wat seconden in de grond gestopt en water gegeven. Misschien dat er wel een struikje met tijd uit groeit?? Ach, als ik het niet probeer.......
Fijne dag!

7 opmerkingen:

yvonne zei

Zeker leuke dingen en ik ga het ook doen dank je Els gr yvonne

Anoniem zei

Els, ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb al Liters water gegeven maar helaas,de tijd is net zo dun als water.Groetjes.
Carla E.

lia zei

wat geweldig leuk dat lockerhooking. Hoe doe je zo iets? groet lia.vandenbrand@live.nl

Rita Janssen zei

Heel leuk, elk zijn quiltje met eigen inspiratie, heel mooi zijn ook de lockerhookingtapijten.
Grtjes, rita.

Anoniem zei

Hi,
Can anyone suggest me some popular online?

Thank you





Anoniem zei

Hi,

try this:
e-coupons.com.my/coupons/zalora
e-coupons.com.my/coupons/lazada
e-coupons.com.my/coupons/zalora
e-coupons.com.my/coupons/lazada
e-coupons.sg/coupons/zalora
e-coupons.sg/coupons/lazada
e-coupons.hk/coupons/zalora
e-coupons.hk/coupons/lazada

This are the most popular ones.

Daniëlle zei

Je had het wel Snow en Tell kunnen noemen hihi, wat een schatjes zijn het.