maandag 10 februari 2014

Vele steekjes....

.............maken weer een leuk werkje!!
 
 
En zo ben ik weer fijn bezig met een nieuw ontwerp. Mijn hoofd loopt soms over van de ideetjes. Wikken en wegen wat betreft de kleuren stof....soms (nou ja, eigenlijk heel vaak) er een nachtje over slapen, het ontwerp in de kamer hangen zodat ik er vaak naar kan kijken en opeens zie wat er nog aan moet gebeuren. Zo 'groeit' een ontwerp tot het uiteindelijke resultaat. En heus niet dat het altijd meteen goed gaat hoor. Zo nu en dan gooi ik het gemaakte weg, droog mijn tranen en begin opnieuw.
Maar deze nadert het einde. Nog een bandje hier en daar en dan ben ik tevree. Kan ik het patroon gaan schrijven en een foto maken. Mooi op tijd voor de volgende beurs!
Soms maak ik verschillende ontwerpen door elkaar. Kan ik even niet verder met de ene, zoals nu, het bandje ligt nu in de koffie en moet drogen, dan ga ik verder met de ander. Zoals deze quilt. Een eenpersoons quilt. Misschien dat ik de oren nog ga veranderen? Ik vind het te netjes zo. Het ruitje loopt te mooi door.....mmmmm.... misschien even tijd voor een kopje koffie?
Vorige week hadden we weer een gezellige QuiltKwebbel waar nog wat pakketjes van over zijn. Aan de slag en nog net op tijd klaar voor Valentijnsdag.......of later want harten doen het overal en altijd goed. Wat te denken van een toilet vol harten in alle soorten en maten?  Heb je er zin in mail dan naar els@bobbin.nl dan laat ik je de details weten.
Fijne dag!

 
 
 

1 opmerking:

Ria L zei

Ziet er allemaal weer leuk uit ,ben benieuwd!