dinsdag 18 maart 2014

Dear Bunny...

Wat zie je er prachtig uit! Wat gezellig dat je hier bij ons bent en wat was/ben je leuk om te maken. 
Heerlijk met mijn borduurgarens aan de slag. Ik heb een mandje met garens waarvan de nummertjes ontbreken. Die vallen er in de loop van de tijd af en omdat ik het toch zonde vind om ze dan weg te doen verzamel ik ze in een leuk mandje. Staat ook nog leuk (en heb ik weer een reden om een leuk mandje te zoeken). En voor de bloemen op jouw buik kon ik ze heel goed gebruiken.
De bloemen zijn opgevuld met verschillende steekjes: rijgsteekjes, franse knoopjes en kruissteekjes. Steeds weer met andere kleurtjes garen. Soms met 2 draadjes en soms met 1 draad.
Met je knoopoogjes kijk je wat wij allemaal aan 't doen zijn. Je neus en een gezellige zigzagsteek en je hebt stekelige snorharen. 

En zo sta je hier voorjaar uit te stralen. De sneeuwmannen probeer je te verdringen wat je al aardig lukt!! Heb je ook zin om zo'n Dear Bunny te maken? Het patroon + kit (zelf zorgen voor een mandje borduurgaren) = €17,50 incl. de verzendkosten, voor buiten Nederland €18,75 incl. verzendkosten. Je hebt verder alleen nog een beetje vulling nodig. Mail els@bobbin.nl voor bankdetails en je adres. 
Verder ben ik druk met de nieuwe ontwerpen om mee te nemen naar Nantes. Deze hier gaat niet mee, dit is een ontwerp om te leren hoe je de hexagonnen aan elkaar naait op de naaimachine. En dat is me leuk werk!! Ik ga er een workshop in geven tijdens de feestweek bij Quiltshop Leur. Mmmm.....
Fijne dag!

5 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Wat een schatje!!!!!
Grtjs, Martine

Bizzy Martine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Judith zei

wat leuk :0)

Rita Janssen zei

Prachtige Bunny Els, deze is echt wel een schatje geworden!
Grtjes, rita.

Anoniem zei

De bunny is al klaar, hoor!

Het was een enig werkje.

Gr Corrie T