zondag 23 maart 2014

Natte dag!

Vandaag is het hier buiten een natte dag.
Regendruppels op de ramen, een donkere lucht boven het land van Buurman Boer. Geen weer dus om naar buiten te gaan. Prachtig weer om iets binnen te gaan ondernemen. Maar wat?

Ga ik dit plankje eens onderhanden nemen en opnieuw gezellig decoreren? Maar ja, het staat eigenlijk wel gezellig zo en om het te veranderen moet ik een grote zware mand van de plank halen om nieuwe decoratie te pakken.....
Of deze kapstok dan.....beetje rommelig dus daar zou ik wel wat aan kunnen doen. Beetje opruimen, beter ophangen....Dat brede zigzagband is ook leuk.....zal ik daar wat mee gaan doen??
Of zal ik eens mijn lapjes kast opruimen. Tijdens het ontwerpen trek ik het ene na het andere lapje er uit en netjes terugleggen....nee dat is niet mijn sterkste kant. Een leuk werkje is het wel, zie ik meteen weer welke leuke lapjes ik heb, welke ik nog nooit heb gebruikt en welke al weer bijna op zijn en welke ik broodnodig moet gaan kopen!!
Maar ik kan natuurlijk ook wel een nieuw Locker Hooking project beginnen. Tekening maken, stroken snijden en haken maar. Ook leuk!!

Of ik kan verder met een nieuwe broek voor kleinzoon Sam. Een paar kniestukken is voor het manneke geen overbodige luxe. Hij wil graag dat ik een paar lichtgevende bandjes onder aan de pijpen naai. Nou dat kunnen we best wel doen. Hij kijkt al uit naar zijn 'werkbroek'. 
Hebben jullie dat ook, dat wikken en wegen, het kiezen tussen allemaal leuke dingen om te doen, niet weten waar te beginnen......
Ik ga eerst maar aan een kop koffie, ondertussen bladerend door de nieuwe Simply Vintage die weer zooooooo leuk is!! Ook daar zou ik wel iets uit kunnen maken. Rechts boven zie je leuke labels. Ook een optie. 
Ik heb nog een paar bladen dus als je er ook zin in hebt.....12,80€ + verzendkosten. Mail maar: els@bobbin.nl  UITVERKOCHT!
fijne dag!

3 opmerkingen:

conny's quilts zei

Wat een heerlijke luxe problemen Els. Hier in Groningen zon met buien in de lucht, dus nog gauw even naar
buiten nu het nog kan. Het gaat je vast lukken een leuk werkje te gaan doen vandaag. Maar ik herken de keuzestress met al die leuke opties....hihi

Rita Janssen zei

Ja, zeer herkenbaar. Ook hier is het dikwijls zo, wat zal ik vandaag eens doen? Opruimen, iets afwerken of iets nieuws beginnen? Moeilijke keuzes!
Grtjes, rita.

Lida zei

Helaas hier wacht de strijk en het pakken van de koffer, maar van avond misschien tijd voor wat steekjes! Ziet er trouwens allemaal heel aanlokkelijk uit! Groetjes
Lida