dinsdag 25 maart 2014

Primitive Quilts & Projects Summer 2014!

En daar staat mijn ontwerp in!! Jippie!! Kijk:
'My Lovely Scraps' Lekker werken vanuit je eigen scrapmandje, ja ik doe bij voorkeur mijn scraps in een mandje. Het liefst natuurlijk een oud mandje. En dit ontwerp staat nu in de zomereditie van dit prachtige blad. Ik ben er al lid van vanaf nummer 1. Heerlijk om door te bladeren en te bedenken welk ontwerp ik ga maken, meestal wanneer mijn moeder hier is. 
Hier zie je de voorkant. En........ik mag van de dames die het blad maken een jaarabonnement verloten!! Is dat niet leuk!!! Dus.....waag een gokje. Mail naar els@bobbin.nl voor 1 april en wie weet ben JIJ de gelukkige!
Succes!

18 opmerkingen:

Noa Tonnis zei

Wat leuk ik heb een mailtje gestuurd

Anoniem zei

Natuurlijk doe ik ook graag mee groetjes Erica K.

Rita Janssen zei

Fijn dat je in het blad staat, altijd een hele eer, maar je hebt dan ook een prachtige quilt gemaakt!
Grtjes, rita.

Carin zei

Ohhh ik doe heel graag mee in de verloting.
Ik ben het helemaal met je eens om mandjes in scrap te doen. Gewoon heerlijk alles door elkaar zodat het toch weer een geheel gaat vormen. Zo deden ze het in vroegere tijden ook, volgens mij pakten ze alles wat ze hadden en begonnen gewoon. Niets uitdokteren of deze kleur bij die past, maar gaan met die banaan LOL

Jouw mandjes quilt is wel superleuk ... is het goed dat mijn handen al beginnen te jeuken :D

Bizzy Martine zei

Prachtig!!! Mailtje verstuurd ;-)
Tja, voor een muziekje of een toeter is het wat ver hè!!! LOL
Grtjs, Martine

Anoniem zei

Leuk ik doe zeker mee prachtig blad groetjes Titia

joke leijenaar zei

Wat gaaf zeg ik waag ook een gokje

Margreet van der Werf zei

O, wat een heerlijk blad, en wat een leuke mandjesquilt heb je ontworpen. Ik ben gek op scrapquilts! Ik doe zeker mee! Groetjes Margreet

Anoniem zei

Leuk hoor zo'n verloting. Ik waag een gokje.Groetjes!!
Lianne

Judith zei

Ik waag ook een gokje, te leuk

Anoniem zei

Leuke mandjes en proficiat met de publicatie. Een leuk jaarabonnement om eens een andere quiltstijl ui te proberen. Ik zie je wel in nantes. Vr. Gr. Sabine.v

Mano zei

FELICITATIONS ! ! !
C'est un honneur d'être publiée par cette superbe revue.

Mano

Trijnie zei

Wat een schatjes deze mandjes.

bep zei

Gefeliciteerd Els , zo ga je toch zomaar de continent grenzen over met je ontwerpjes, prachtig hoor, ik ding niet mee hoor, ik heb liever dat iemang anders het blad gaat winnen,
Een mooie dag,
Bep

Anoniem zei

Proficiat !
Een héél leuk blad met 'doenbare' werkstukken erin en nu me een ontwerp van jou !
Prachtig !
Kylja

sylvia zei

Van harte, een hele eer om in een blad te staan: maar zeker verdiend want het is een beeldschoon quiltje!

Joke zei

Wat leuk! Ik loot graag mee.
Groetjes,
Joke Pieters

quilting Jeannet zei

Ik wil ook wel meedingen Els op de valreep, maar kan ik dit blad bij jou ook kopen?