maandag 10 maart 2014

Wat een...

.....heerlijke dagen! Mooi weer, gezellig familiebezoek, stukje gefietst en het eerste ijsje op een terras gegeten! Mmm de tafel heeft nog wat aankleding nodig zie ik wel!
Het is toch ongelofelijk dat we al heerlijk in de zon buiten kunnen zitten?
Ondertussen zit ik niet stil! De handjes wapperen om nieuwe ontwerpen te maken.
Deze bijvoorbeeld mag mee naar Nantes
Deze zat twee maanden geleden in de serie van de Stitcheryclub. Ik ben nu eenmaal dol op mandjes......en heb natuurlijk vele verschillende bakjes nodig voor mijn naaiwerkjes, mijn klossen, mijn knoopjes.....
...eerst gezellig de bloemen en hartjes borduren. Hierbij is het heerlijk om eens in je restjes te grabbelen. Hebben jullie ook zo'n bakje met restjes waar geen nummertje meer aan te bekennen is??
Prima om deze labels mee te borduren. Nu eigenlijk nog een labeltje extra maken om aan een van mijn schaartjes te hangen. Lijkt me leuk. Misschien dat ik dan mijn naam op de achterkant borduur......mmm mooi werkje voor in het zonnetje.....
En hier vast een klein kijkje van nog een nieuw ontwerp. Ooo wat is ze leuk!! Het patroon is (bijna) klaar en ik heb er zelfs een paar pakketten van. Binnenkort laat ik het hier helemaal zien en ze mag zeker mee naar Nantes.
En dan nog deze, de quilt is klaar, lekker in de wasmachine en droger geweest zodat hij er 'oud' uit ziet. Ik ga zo maar eens de foto maken en het patroon schrijven. Jippie weer een klus klaar! Ook deze mag mee naar Nantes en ook deze laat ik binnenkort helemaal zien hoor!
Fijne zonnige dag!!

6 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Jij bent een bezige bij!!!!

Rita Janssen zei

Jij hebt vast last van lentekriebels lijkt me! Dat mandje is gewoon prachtig!! En je quilt en die verrassing van dat nieuwe ontwerp ziet er al even mooi uit!
Grtjes, rita.

Meritxell zei

Un treball molt bonic i divertit. Et quedarà molt be sobre la taula de jardi.
Petons !!

bep zei

Klinkt allemaal spannend Els, maar het fijnste is toch wel nu dat we heerlijk buiten kunnen zijn, wat een genieten is dat toch, groetjes ,
Bep

Lida zei

Je bent lekker druk en wat heerlijk dat jij in de zon kan werken! Genieten! Groetjes
Lida

Mª Alba zei

Si et passes pel meu bloc hi trobaràs una sorpresa.
Gràcies per tot !!!!
Un petò