zondag 2 maart 2014

Zon!

Buiten schijnt heerlijk het zonnetje. Nog wel koud maar het gaat er al weer op lijken.
Wat ga ik doen vandaag? Eerst even nagenieten van een leuke QuiltKwebbelles. 

De dames zijn druk aan de slag gegaan met dit gezellige naaldenboekje. Ach daar kunnen wij toch NOOIT genoeg van hebben? Ik had nog een mandje waar er geen in zat.
Buiten de naalden en de spelden is het ook handig om er een schaartje in te vervoeren. En om het niet te verliezen zit er een bandje met drukker aan. Niks is zo irritant als je denkt je schaartje te pakken en het is onderin je tas terecht gekomen. Ook deze keer heb ik weer gebruik gemaakt van de heerlijke flanellen stoffen.
Het schaap heeft een vilten kop en zijn/haar oren zitten los en kunnen zo mooi wapperen in de wind!
Alles vast gezet met een festonsteek. Leuk om met de hand te doen en snel op de machine. Natuurlijk is dit mapje ook weer 'Made with Love'
En eigenlijk was het nog het moeilijkst om de festonsteek aan de buitenkant groot en ongelijk te maken. Haha! Er zijn nog een paar pakketjes. Heb je er zin in mail dan naar els@bobbin.nl 
Buiten staan de plantjes heerlijk te genieten van de zon.
En mijn randje van de week is al klaar!! Al jaren!! Vorige week weer terug gevonden. Ik heb het gemaakt op de lagere school, dus LANG geleden. Beetje smoezelig maar reuze leuk om te zien. Ik ga vandaag dus maar weer eens in mijn lapjes grabbelen en verder met mijn nieuwe ontwerpen. Fijne zonnige dag!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

kun je ook nog een leuk naaldenboekje aanmaken, leuk dat het zo gespiegeld is, dat zie je niet vaak.
groet twink

Lida zei

Ziet er allemaal zo gezellig uit! Gave randjes ook! Groetjes
lida

Mª Alba zei

Un treball molt bonic.
M'agrada la combinació de franela i feltre que has utilitzat.
Petons !!!!