woensdag 2 april 2014

Count the Sheep!

Klaar om mee te nemen naar Nantes! Count the Sheep een nieuw ontwerp. Lekker aan de slag met grote hexagonnen.......
.......zoeken tussen al je scraps........wikken en wegen welke wel en welke niet gebruikt gaat worden......
....en appliceren met gezellige schapen. De schapen zijn gemaakt van verschillende ecru/beige stofjes......ruitjes, streepjes, stipjes.......De rand bestaat uit een en dezelfde stof waar ik ook de quilt mee heb afgewerkt. 
...hier heb ik de een persoonsquilt even over de tuintafel gedrapeerd. Mmmm staat dus ook leuk als tafelkleed! Alle hexagonnen zijn machinaal gequilt met een bloem, in de rand heb ik gras gequilt. (zie je hoe mooi het land van Buurman Boer er bij ligt? Volgens berichten heeft hij rode peen gepoot of heet het gezaaid?)

Maar het is ook een mooie voor op bed. Ik heb een één persoonsversie gemaakt maar met meer hexagonnen maak je er makkelijk een twee persoonsquilt van.
'Count The Sheep' is een patroon in nederlands en frans en kost € 11,30 (€ 12,10  buiten nederland) inclusief de verzendkosten. Deze gaat met ons mee naar Nantes. Wil je meteen er mee aan de slag mail dan naar els@bobbin.nl 
Vrijdag gaan we weer QuiltKwebbelen. Even een klein kijkje??
Deze keer ben ik weer eens lekker aan 't knoeien gegaan met koffie. Het werkstuk krijgt dan zo'n lekker 'oud' sfeertje. Zo, nu nog bedenken welke smaak cake ik ga bakken......
Fijne dag!

8 opmerkingen:

Ria zei

Leuk Els ,tot vrijdag

hennie zei

errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg leuk en de kleuren vindt ik echt mooi hoor.gr.hennie

Lida zei

Die schapen blijven gaaf en deze quilt is zo country! Hier oogst je vast veel succes mee in Nantes! Groetjes
Lida

Rita Janssen zei

Een superleuke quilt Els met die schaapjes ertussen, echt knap! Hier ga je succes mee hebben in Nantes! Veel plezier met het quiltkwebbelen!
Grtjes, rita.

aghinobirichino zei

E' bellissima, adorabili le pecorelle. Se visiti il mio blog trovi un tuo lavoro, mi piacerebbe avere un parere.
Ciao, Sonia

Susana Jiménez zei

Absolutely delicious. I love it!

bep zei

Heerlijk die grote hexen , helemaal ook mijn smaak,
Bep

Mª Alba zei

Un cobrellit preciós. M'agrada molt !!!
Petons