zondag 18 mei 2014

Een heerlijk.....

......weekje. Van alles te doen waarvan sommige dingen wel gedaan zijn en ander een plannetje bleven.
Steeds van plan een leuke bos te plukken wanneer ik van de snelweg ons Achterdijkje op kwam. Gister de auto maar eens aan de kant gezet om te plukken. Zucht.....heerlijk zo'n bos!
Steeds van plan om dit hoekje eens op te ruimen en gezellig te maken. Ik vind het wel gelukt zo! Nu niet vergeten om de plant water te geven. De plant staat in een kan met daarop knoopjes. Je ziet het niet zo goed......wacht even dichterbij dan......
Leuk hé? Past zo goed in het Atelier....
Steeds van plan de datum goed bij te houden en op tijd te veranderen.......niet gelukt dus!! O,o wat loop ik weer achter! Niet alle plannetjes lukken dus zo goed als ik me had voorgenomen. Nou ja, des te blijer word ik van alles wat wel lukt. Misschien moet ik mijn 'latje'je wel lager leggen............
M'n werkje voor de komende Naald & Draaddag is wel klaar!! Op zaterdag 7 juni staat de tuin van crownStitches in Hellevoetsluis vol met leuke.....natuurlijk Liezbeth met haar spulletjes, BOBBIN met patronen en pakketten én dit leuke werkje waaraan je zo kan gaan beginnen. Neem je naaigerei mee en je kan aan de slag! Agnyt met leuke machinaal geborduurde cadeaus en Moniek van QuiltShop Leur met haar lapjes enzo. Kijk maar op mijn site www.bobbin.nl voor meer info.
Maar eerst zijn we bij de Familie Kok te gast op Hemelvaartsdag.
Vele Quilts en andere handwerken.
Er zijn vele kraampjes zoals:
Bobbin (Patchworkpatronen)
Crownstitches (borduurmaterialen)
Wol en knopen
Wolvilt
Brocante
Beschilderde houten voorwerpen
Zelfgemaakte jam
Voor de mannen is het drift en racingteam aanwezig met
crossauto’s. En een fotocopter (luchtfoto’s)
Entree is gratis
van 10.00 tot 17.00
Heerlijke koffie met vele soorten eigen gebakken taart.
Tot dan!!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Waar is dat bij de Familie Kok?

Anoniem zei

Ook ik zie geen adres van die familie .Ellen.