donderdag 19 juni 2014

In de BAN van.....

.............het breien! O o o wat zie ik overal leuke patronen om te maken! Hup naar de wolwinkel en inslaan maar.
Meteen de steken op de pennen gezet. Hier ben ik begonnen aan een trui voor Arie. Lekkere grote voor-en achterpanden dus veel steekjes te maken. Leuk! Er komen kabels in, ook weer leuk om te doen. Gelukkig kon ik mijn kabelnaaldje vinden, op zich al een wonder....
En toen zag ik deze leuke kleur en dacht meteen aan Nikki. Het moppie is net 4 jaar geworden en wat zal het leuk staan.....de schat met het blonde koppie. Dus voor een patroon maar eens bij http://www.garnstudio.com/ gekeken. En ja hoor, een dotje van een vest gevonden. Gelukkig heeft ze de kleur en het patroontje goedgekeurd en kon ik de eerste steken proberen. Nu maar hopen dat het straks lekker zit anders zeg de mop: nee dank je Oma!
En dan zie ik opeens nog deze mooie bruine kleur voor Sam. De trui heb ik al eens eerder voor hem gebreid dus nu is een maatje groter aan de beurt. Bruin staat het manneke zo goed! Heerlijk breien terwijl de TV geluid geeft......ik in de tuin zit......even een naaldje tijdens de koffie pauze.....
Doe je dan nog wel wat quilterigs Els??? NATUURLIJK!!! KIJK:
....even een klein deeltje laten zien van de nieuwe Stitchery/Patchwork Club. Het patroon en pakket ligt al klaar. Adressen er op, postzegels.... wat is het leuk om te zien waar ze allemaal heen gaan: Nederland, Belgie, Frankrijk, Luxemburg en Spanje Nog even geduld en dan gaan ze op de post. Wil je ook mee doen?
klik: http://www.bobbin.nl/webwinkel/N_frame.html?http://www.bobbin.nl/webwinkel/N_home.html ......er zijn nog een paar pakketjes....
En daar komt ze weer aan! De nieuwe Simply Vintage. Nummer 11 alweer. Vanaf 25 juni worden ze naar ons verzonden. Wil je er zeker van zijn dat je er eentje in je bezit krijgt maak dan 15,50 over op IBAN: NL71INGB0004604205 tnv BOBBIN en mail je adres: els@bobbin.nl
Mmmm smullen! Ik heb ze vanaf nummer 1. Heerlijk om steeds weer door te bladeren en steeds weer een ander onderwerp er uit te maken, of te genieten van de prachtige foto's.
Fijne dag!

5 opmerkingen:

Lida zei

Drie breisels tegelijk, ik zou er niet een afkrijgen! Maar wat een mooie kleuren en ben benieuwd wat je verder hebt gebrouwd! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Hoi Els, jij bent toch ook altijd bezig! Drie breiwerken tegelijkertijd! En daarnaast nog vele andere leuke projecten gok ik zo! Vervelen wat is dat?
Groetje,
Anja Lems

Rita Janssen zei

Zomaar even 3 breiwerkjes tesamen, jij hebt er duidelijk zin in en bent licht besmet met het breivirus lijkt me, maar gelukkig is dat niks ergs :-)
Je hebt leuke wol en patroontjes gekozen!
Grtjes, rita.

ZHOBEYDA zei

HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBI√ČN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANIMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
ZHOBEYD@....

Els zei

test