woensdag 11 juni 2014

Leuke werkjes.....

Het leuke werkje van de Naald & Draaddag. Een kleedje om op je tafel te leggen met een gezellig plantje of een kaars er op. Er zijn nog een paar pakketjes dus........
Alles zit er in: stof, freezer en vliesofix en het benodigde garen. Ideaal dus om in je tas te steken en daar waar je maar zin hebt aan de slag te gaan. Of mee te nemen in de vakantiekoffer! Het complete pakketje inclusief verzendkosten = 13 euro. Maak het bedrag over op rek.nr. NL71INGB0004604205 tnv BOBBIN of gebruik Paypal. Vergeet niet om even je adres te mailen: els@bobbin.nl OP=OP
Komende zaterdag ga ik (hoge uitzondering want ik geef het liefst in mijn eigen atelier les!) les geven bij Quiltshop Leur vanwege hun jubileum. We gaan aan de slag met dit leuke tasje. Leer de hexagonnen op verschillende manieren verwerken en naaien op de naaimachine. Leuk om ook eens een grote hexagonnenquilt te maken zonder dat het een jarenproject hoeft te worden. Gewoon lekker achter je machientje zitten. Ik ben er dol op! Volgens mij is er nog een enkel plaatsje dus als je zin en tijd hebt geef je dan op bij Quiltshop Leur. www.quiltshop.nl  Tel: 076 503 5599
Fijne dag!

4 opmerkingen:

Mª Alba zei

Un drapet molt bonic amb tantes ovelles i floretes.
M'agradaria venir al teu curs, però hem queda molt lluny, jajaja !!!!
Petons.

Rita Janssen zei

Leuk doekje, maar ook de tas is superleuk! Succes op de les zaterdag!
Grtjes, rita.

Johanna Faber zei

Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden Joke

Johanna zei

Els, bedankt voor de super leuke workshop. Ik was nooit een hexagonnen fan maar door jouw techniek, voorbeelden en lapjeskeuze ben ik helemaal om.
Snel op zoek naar de printversie van gonnetjes zodat ik van het tasje een tas kan maken voor m'n breiwerk.

Groetjes,
Joke Pieters