zondag 1 juni 2014

snotterdesnotterde...2

Nog steeds flink aan het hoesten en proesten. Enne.....de regen en koude op Hemelvaartsdag heeft er niet veel goed aan gedaan. Ondanks de regen hebben we toch wel plezier gehad en was het leuk om met de dapperen die de regen trotseerde, te praten.
Nu liggen de spulletjes in het atelier te wachten om weer naar Hellevoetsluis te gaan voor de Naald & Draaddag. De zon is al besteld........dus steek je naaigerei en je lunchpakketje in je tas en kom vanaf 11 uur naar de Opzoomerlaan 120 in Hellevoetsluis. BOBBIN en crownStitches hebben weer een leuk pakketje samengesteld waar je mee aan de slag kan gaan. Heerlijk de leuke standjes bekijken, koffie met lekkers nemen (gratis!) en in het zonnetje (natuurlijk!) een paar steekjes doen en gezellig kletsen.
Mijn mandje met pakketjes staan al klaar!! Haha en NEE het is GEEN sneeuwman!!
Gister even naar de bakker geweest op de fiets en op de terugweg wat bloempjes aan de kant van de weg geplukt. Leuk hé? Hier kan ik toch zo van genieten! Aan die ene zaten flinke doornen maar de kamille en de klaver lieten zich gewillig plukken.
O ja, ik neem mijn nieuwe ontwerp ook mee. Even kijken of ik het deze week nog voor elkaar krijg om ze af te maken. 
En de kersenboom hangt weer vol met kersen. Niet dat we er ooit eentje hebben geproefd hoor. De vogels zitten hier op de wacht en zodra er een paar rijp zijn dan smullen ze. Leuk, van ons mogen ze! Als dank voor het gezellige muziekconcert elke ochtend!
Fijne dag!

1 opmerking:

Quibi zei

Beterschap Els! Ik kan helaas niet naar de Naald en Draaddag, want dan ben ik onderweg van Hamburg naar Rotterdam. Met de RoPaRun. Veel plezier alvast.