maandag 18 augustus 2014

weer terug!

Waren we dan weg?? Ja, we waren even met de kleinkinders op pad. Eerst met Nikki die later in de week werd omgeruild voor haar broer.
We hebben spelletjes gedaan, gewandeld in het bos, naar het Open Lucht Museum geweest, twee keer pannenkoeken gegeten.........reuze gezellig maar ozo vermoeiend. Genoten van de leuke uitspraken: we hadden het met Sam (5 jaar) over het najaar. Later vertelde hij er over tegen iemand en had hij het over het achter jaar!
En wanneer ze weer lekker gewassen in bed lagen kon ik weer wat steekjes doen.
Steekjes aan een nieuwe trui, nu eens iets voor mijzelf.....
....steekjes aan een nieuw project dat weer mee mag naar de beurs volgende maand in St Marie aux Mines.......
.........zomaar een paar stofjes die ik er bij gebruik........
............steekjes aan een nieuw voorbeeld. Rechts zie je een boekje dat we eens bij de Quiltkwebbels hebben gemaakt. Nu in een andere kleur....
......een mooi dun boekje dat makkelijk nog in mijn tas past. O, ik zie het al, hier moet nog een roestige veiligheidsspeld op......
.........op de achterkant een label met mijn naam. Bij het patroon zitten alle letters om je eigen naam te maken en genoeg stof voor ieder die een langere naam heeft. Het label staat ook leuk wanneer je het dwars er op naait....

.........en steekje aan het nieuwe patroon voor de Stitcheryclub van november. Het patroon met pakket voor de maand september ligt al klaar......ben ik eventjes mooi op tijd? Meestal is het stressen om het nog op tijd naar de post te krijgen. Hoe ouder hoe wijzer?? Mmm...zou 't dan echt.........
En toen we terug naar huis reden kwamen we langs de groothandel....even naar binnen voor wat mooie stofjes voor....tja, dat weet ik nog niet.....dat komt vanzelf.......
fijne dag!

5 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Leuke momenten !!!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe spulletjes ;-)
Grtjs. Martine

bep zei

Jammer dat ik niet thuis was Els ,ik had je graag weer eens gezien en dan met Sam erbij was natuurlijk leuk geweest, heerlijk die kleinkindertjes , ik wil ze ook straks mee nemen naar het openluchtmuseum,
Gezellige dag vandaag, Bep

Johanna Faber zei

Welkom terug, en zo te zien heb je genoten van je uitstapje
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Rita Janssen zei

Welkom terug na wat genieten met de kleinkinderen. Gelukkig heb je ook voor jezelf nog wat momenten ingelast, je trui is echt mijn kleur en een mooi patroon. En je nieuwe projectjes allemaal zo leuk en je bent heel goed op tijd met de stitcheryclub!
Grtjes, rita.

miekequilt zei

Welkom terug. Jammer dat ik dit jaar niet naar SMM kan. Had graag je werkjes bekeken. Misschien op een ander moment. Veel plezier in ieder geval daar.