zondag 14 september 2014

Mieke.....

.........Mieke mag ook mee naar Frankrijk!
Kip Mieke! Ze zit heerlijk op het randje van haar quiltje. Haar pootjes bungelen lekker en zo kijkt ze de wereld in. Nu ligt ze in de aanhanger te wachten totdat ze in Frankrijk er weer uit mag! Het quiltje is 28 x 37 cm klein!
En de Quilt: 'Catch me' , ook opgevouwen in de aanhanger. De muisjes piepen zo hier en daar achter de blokken vandaan.
Heerlijk om veel scraps in te gebruiken. Genieten van het wikken en wegen, zal ik dit lapje....of juist dat......
In de rand zit een muizenholletje. Je ziet nog net zijn staartje hangen. Hier horen we ook de muizen knabbelen op de zolder. De muizenvalletjes staan in de aanslag maar het zijn slimme muizen....nog niets gevangen! 
De quilts hangen in de stand in St Marie aux Mines in Frankrijk. Kom kijken! Voorlopig zijn de weerberichten gunstig (?): ze voorspellen regen! Mooie gelegenheid om te komen kijken...toch?
Wij hebben standnummer E29
Tot dan!

3 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep hihi grappig, ik heb een zusje-muis, die heet ook Mieke, zalig mooi, ik kom ze zeker in Veldhoven bezoeken, st marie zit er niet in ,
wens je e goede verkoop en een leuke beurs toe
knuf mieke

Rita Janssen zei

Heel tof, je kip zo op het randje! Mijn collega en vriendin komt ook naar Frankrijk, ik heb haar je blog en alle gegevens doorgestuurd en gezegd om je standje eens te bezoeken en je de groeten te doen van me. Zij is ook een fanatieke quiltster en geeft patchworkles af en toe.
Grtjes, rita.

Cattinka zei

I saw it in France and I fell in love with you patterns and things!
KATRIN W.