vrijdag 12 september 2014

Nieuws!

De nieuwste Simply Vintage nr 12 alweer! Menig keertje hebben er al ontwerpen van mij in mogen staan. Nu ook weer! En, mijn hart maakt nog steeds een sprongetje van trots.
Lady Betsy mocht deze keer van de partij zijn. Zij staat gezellig in je kamer en past op je naaigarnituur. Haar krulletjes zijn een beetje 'ijzig' maar verder is het een bijzonder vriendelijk vrouwtje.
Dinsdag vertrekken we naar de Elzas waar ik de nieuwe exemplaren krijg. Heb je dus zin in dit blad, mail me dan: els@bobbin.nl zodat ik er genoeg mee terug kan nemen. Het blad kost 12,80 en dan komen de verzendkosten er bij. Of je komt het ophalen, dan zet ik een bakkie koffie of thee! Gezellig!
Nog een hart laten zien. We hebben op 29 november weer een gezellige Freules Country X-Mas party waarbij je begint aan een hart. Er zijn 6 verschillende stitchery afbeeldingen. Heerlijk kletsen, koffie/thee leuten, met natuurlijk lekkere snoeperijen, lunch en verrassingen. Dit alles incl. materiaal voor 1 hart = 45,- euro. Geeft je op en doe gezellig mee!

4 opmerkingen:

Judith zei

Heel bijzonder hoor els! Kan mij voorstellen dat je dan trots bent!

bep zei

Altijd weer een feestje toch?
Groetjes uit Hall, bep

Rita Janssen zei

Wat een eer dat je vermeld wordt in zo'n leuk blad? En niet voor de eerste keer, super! Dit geeft toch een heel goed gevoel.
Grtjes, rita.

Mª Alba zei

Ja tinc la revista. Hi ha uns treballs molt bonics.
M'agradaria venir a fer el cor, pero hem queda una mica lluny, jajaja!
Bona setmana