dinsdag 28 oktober 2014

Daar gaan we weer!

Bedankt allemaal voor de lieve en hartverwarmende berichtjes en mail over het plagiaat. De oplossing is nabij en ik houd jullie op de hoogte. Maar nu eerst:
Op naar Houston!! Yeah!!
Eerst 3 dagen beurs, we denken dat we daar wel genoeg aan hebben?? Op de beurs staat Quiltmania met een werkstukje van mij in de nieuwste Simply Vintage. Primitive Quilts & Projects staat er met het nieuwe winternummer waar mijn tas in staat. Nee, die hebben jullie nog nooit gezien, het is speciaal ontworpen voor het magazine. Ben benieuwd! En meteen geef ik hen een nieuw ontwerp dat in de lente van 2016 in het blad komt. Lekker vroeg vooruit werken hé? Dit ontwerp is een samenwerking tussen Liezbeth en mij. Patchwork, applicatie, punchneedle en borduren, allemaal in 1 werkstuk. 
Na de beurs huren we een auto en gaan de omgeving een beetje verkennen.
De tas/koffer is al bijna ingepakt. Zo licht mogelijk natuurlijk! Terug zal het wel gevuld zijn met leuke....??? Want we gaan naar Old Town Spring, naar de Galleria, naar Hobby Lobby en een paar Quiltwinkels en Primitiveshops. Daar zal best wel iets aan onze 'vingers blijven hangen'.
Voor in het vliegtuig en de avonden heb ik wat verschillende handwerkjes ingepakt. Een lekker leesboek koop ik daar wel. Het eerste hotel is geboekt. We komen daar in de middag aan. Dan kunnen we onze tas uitpakken en de omgeving verkennen. Lekker eten en dan naar bed. Het hotel ligt op loop afstand van de beurs en de tickets voor de beurs zitten in de tas. Here we come!!
De oordopjes voor in het vliegtuig om de film op mijn Ipad te bekijken. Een weegapparaatje om later te kunnen zien of we niet over het gewicht zitten. We kunnen altijd de toiletartikelen en de oudste kledingstukken wegdoen, hihi!
Wij hebben er zin in!! We zullen proberen het blog en Facebookpagina bij te houden.
Fijne dag!


9 opmerkingen:

bep zei

Els veel plezier daar, de voorpret is al geslaagd en hopen dat het vervelende even wegblijft en je optimaal kan genieten van Houston, tot snel,
Bep

Unknown zei

Waauw, dat is leuk.. Ik had net een heel verhaal voor je over de Amish, maar Houston ligt een heel eind van Pennsylvania af. De kans om naar die contreien te gaan is dan wel heel klein..

Ik wens jullie heel veel plezier. En dat je voor ons met een koffer vol ideeën weer thuis mag komen..

Veel groeten van Jantje. (die met het zwaantje op FB)

Rita Janssen zei

Wat klinkt dat leuk! Voor je hobby wat ook je werk is, naar Amerika naar een beurs mogen gaan en dan ook nog kunnen terugkomen met nieuwe stofjes of andere leuke spulletjes om te knutselen, wat moet je meer hebben? Genieten!
Grtjes, rita.

Unknown zei

Bon voyage ! Je vous suivrai en pensée.
La copie de votre livre m'a consternée... et ça m'a rappelé que dans un salon je vous avais signalé que des Italiennes vendaient des copies de vos boules
où seuls les tissus étaient différents . J'espère de tout cœur que cela s'arrangera en votre faveur.
Mano

Yvonne zei

Wat heerlijk, ik was er de afgelopen twee jaar ook en bezocht al die plekjes die je gaat bezoeken. En Market is natuurlijk helemaal super met de Sample Spree. Veel plezier, ik ga meegenieten.

Anoniem zei

We hebben er zin in!!!!! Tot morgen heeeel vroegxx

wilma oud zei

Een hele goede reis en veel plezier daar. Dat zal wel lukken, denk ik. Groetjes Wilma

Bizzy Martine zei

Veel plezier!!!!

Anoniem zei

Hoi wat leuk je reis, ik schreef op Facebook al dat ik heel lang geleden toen ik nog niet quiltte met een Amerikaanse vriendin naar de tentoonstelling in Houston geweest was, ze woonde daar namelijk, en guess what? Ook met het gezin en met onze eerstgeborene naar old Towne Spring geweest! Hij zat toen op een hobbelpaard (is nu 24) zo'n geweldige sfeer daar, ook naar de Galleria geweest en de ijsbaan bekeken vanaf een terras, geweldig, ik zeg dus nogmaals : have fun! Groetjes van Marry