zondag 12 oktober 2014

Ready!

Klaar om te vertrekken naar Visenza. Alles zit in de aanhanger en achter in de auto.
De broodnodige snoeperijen en de lekkere theetjes zitten ook in de tas. De broodjes er nog bij en we zullen wel niet om komen van de honger. Twee dagen reizen in de auto, Ja, dan krijg je best wel trek in wat lekkers en ozo ongezonde dingen!! Het is bijna 1300 km rijden....
Onderweg zoeken we een hotel om lekker te eten en uit te rusten. En dan gaat er in de tas......je weet maar nooit of ik nog zin heb om een steekje te breien of een lettertje te lezen. Vermoedelijk ben ik moe en gaar zodat mijn luikjes meteen dichtvallen. Maar....beter mee verlegen dan om verlegen. Toch?
En mijn nieuwe kleed gaat ook mee. Vele stroken heb ik gesneden want ik denk altijd maar dat ik er aan kan werken. Het is zo leuk om te doen! Dus is het ook zeer ontspannend werk. Enne....kom ik stof tekort dan ga ik toch lekker shoppen op de beurs?  De beurs is open van 9.30 tot 19.00 uur! Lekkere lange dagen dus........Ach, en voor we het weten is de week weer om en zijn we weer thuis. Het is altijd verbazingwekkend hoe snel de dagen omvliegen.
Thuis ligt deze dan al weer klaar. Want op vrijdag 24 oktober is er weer een QuiltKwebbelochtend. Het werkje is al klaar, alleen deze er nog op vast maken. Heb je ook eens zin om mee te doen? Kan, er is nog plaats. Mail dan naar 
els@bobbin.nl om je op te geven. We gaan er weer een leuke ochtend van maken met koffie/thee en natuurlijk een heerlijke plak cake. Kies ik voor de chocolade/koffie cake, of toch maar voor de vanille/aardbeien, of voor de stroopwafelcake???
fijne week!

3 opmerkingen:

Berbel Beseke zei

Heel veel plezier en veel succes,
dat boek heb ik ook gelezen;)

bep zei

Heel veel succes Els , ik hoor wel een keertje hoe het was, een goede reis, Bep

ann vanherle zei

je wordt een echte globetrotter, veel succes!