maandag 6 oktober 2014

snif...snif....snotter....snotter...

....ach, ach het was weer zo ver!!
Terug van de beurs en flink aan het snotteren. Paracetamol en de zakdoeken, die heb ik het meest gezien de laatste dagen. Een wattenhoofd en nul energie! Maar nu ben ik weer het vrouwtje. Al het gesnotter is weer voorbij. De pilletjes weer in de kast naast de zakdoeken tot de volgende keer. En dan valt de brief over de griepprik in de brievenbus. Daar ga ik dan nu maar eens flink over piekeren...wel....niet....wel...niet....
En wanneer de energie ver te zoeken is dan is het heerlijk om een simpel breiwerkje te hebben. De mouwen voor de trui van Arie opgezet. Meteen twee tegelijk zodat het meerderen en minderen gelijk is. Opgeschoten? Welnee!!
Tussen alles door toch nog de QuiltKwebbels gegeven. Nog in goede gezondheid, dat dan weer wel. We hebben een geinig Halloweentasje gemaakt. Klein en leuk om aan de deurknop of zo iets te hangen. Wat gedroogde takjes er in of wat oranje lampionnetjes, je weet wel van die plant waar ik de naam niet van weet (stadse hé!). De kleur is steenrood, pracht kleur! Oranje stoffen vind ik al snel te fel van kleur. Er zijn nog een paar pakketjes dus mocht je zin hebben: patroon + materiaal en verzendkosten 12,50€ Mail me maar: els@bobbin.nl
Ik ga het zo in het toilet aan een haakje hangen...leuk!
En dan moet ik nu rap aan de slag voor de beurs in Vicenza!! Leuk!! We gaan voor het eerst! Wat komt er veel bij kijken! Overnachtingen, hotel, autobaanvignet, folders.....Twee dagen rijden met de auto en aanhanger. Graag gaan wij met de camper maar alle campings zijn daar al gesloten. Jammer! Of ik Italiaans spreek? Wel nee! Hoe dat dan allemaal weer gaat, we gaan het meemaken.
Deze trip mag dit quiltje mee. Deze heeft gestaan in Primitive Quilts and Projects, het leuke blad uit Amerika. Speciaal ontworpen voor hen en het patroon mag ik pas 6 maanden na uitkomst van het blad zelf gaan verkopen. Och, wat was het heerlijk om te maken! Lekker veel verschillende stukjes stof zijn er door m'n handen gegaan. Wat zijn er toch veel verschillende te koop, en toch NOOIT genoeg.
De bloem en de vogel zijn gemaakt van wollen stoffen. Ook al zo heerlijk om mee te werken.
En dan niet vergeten om te genieten van de herfst! De kleuren en geuren, de zonnebloemen....

Arie heeft de regenton verplaatst. Staat nu minder in de weg bij het parkeren van de auto op ons platje. Ik vind het een leuk hoekje geworden.
De laatste bloemen......de heide......de bijna kale muntplant......onze 'dikke dame'........
Fijne dag!

6 opmerkingen:

Lida zei

Sterkte en succes gewenst en hopelijk loop je in Italië niets op! Maar wat laat je weer veel leuks zien en dan vooral je gezellige platje! Groetjes
Lida

Bizzy Martine zei

Veel succes in Italië !!! Maar dat zal wel lukken ��

Anoniem zei

Wat leuk dat je naar Venetie gaat. Wanneer is de beurs? Ik ga nl. eind oktober ook naar Venetie!
Gr.Lianne

Rita Janssen zei

Gelukkig ben je al aan de beterhand! Je maakte een superleuk halloweentasje en de beurs zal wel heel wat voorbereiding vragen, je weet weer wat te doen en je kan je al verheugen erop. Veel succes!
Grtjes, rita.

Saskia Smit zei

Beterschap.

Berbel Beseke zei

Spannend hoor, veel succes in Italie.