donderdag 20 november 2014

soms....

....zit het mee en soms zit het tegen! Op mijn facebookpagina had ik al laten zien dat ik een leuk Hello Kitty popje ging haken. Pakketje in Italië op de beurs gekocht. Kleindochter Nikki is dol op dit popje en gaat stralen wanneer ze het ziet. 
Dus aan de slag. Garen en een Italiaans patroon....
....steeds de Ipad erbij om de Italiaanse zinnen te vertalen. Gaat reuze goed! Het hoofd lijkt waarachtig op Kitty! Jurkje, armen, benen en schoenen....oeps.....wit garen op! En het ene beentje is nog niet klaar en er moeten ook nog oren en een staartje worden gehaakt! BALEN!! Jammer voor mijn lieverd maar dit gaat zo de kliko in! Bah!
Ik krijg spontaan trek in zo iets.......
Dan maar verder aan mijn nieuwe Blok van de Maand. Het schiet al lekker op en wordt zo leuk!! Tekenen, stofjes uitzoeken, snijden, blokken naaien, applicaties maken en festoneren....
Maar eerst gaan we morgen weer QuiltKwebbelen.
Hier vast een kleine tipje van de sluier...........oei wel een heel klein wazig tipje.....
Deze 'Best Friends' hebben we de vorige keer gemaakt. Ik heb er nog wat pakketjes bij gemaakt want ze waren zo op. Het is dan ook een heerlijk klein werkje. Ik heb er een kussentje van gemaakt maar een tasje of mapje is ook leuk. Heb je er dus ook zin in, patroon + materiaal + verzendkosten 12, 50 €
Mail naar els@bobbin.nl 
fijne dag!

2 opmerkingen:

Rian zei

wat een leuke sneeuwmannen.
En wat jammer van je kitty. Kon je er niet gewoon een bolletje hollandse witte katoen bij pakken? Groetjes

Johanna Faber zei

Groetjes uit zweden een fijn weekeinden