dinsdag 11 november 2014

Yeah!!

Weer thuis in 't ritme en wat brengt de postbode....

Primitive Quilts & Projects! Meteen denk ik weer aan de gezellige ontmoeting die we met de dames hadden.
Kijk mijn tas staat er in. Speciaal voor hen ontworpen! Voorlopig mag ik het patroon niet los verkopen, daar heb ik een contract voor getekend. Het blad vol met leuke (winter)patronen. Het kost 11 + 3,84 € verzendkosten.
En ook de nieuwe Simply Vintage werd gebracht.....met daarin....
mijn ontwerp van een Winterhart! De dames die de QuiltKwebbels volgen herkennen het wel. Deze hebben we vorige winter gemaakt.
Dit tijdschrift staat ook weer boordevol leuke winterse werkstukken. 
Het blad kost 12,80 + 3,84 €
Wil je beide bladen dan betaal je 1 maal de verzendkosten. Heb je er zin in mail dan naar els@bobbin.nl
Heb je ook eens zin om mee te doen aan de QuiltKwebbels mail dan. Op 21 november is de volgende.

En in Amerika hebben we een leuke tas met cadeau's verzameld......voor de les:
'Freules Country X-Masparty op 29 november a.s. Een gezellige dag om heerlijk te werken aan een Kersthart
Kies zelf je kleur stof en het onderwerp. De les is inclusief: patroon met 6 verschillende motieven, materiaal voor 1 hart, koffie/thee, lekkers, verrassingen en lunch. Kosten 45 €
Doe mee en geniet van een gezellige dag!!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Judith zei

Super leuk voor je! Wat moet dit bijzonder zijn!

wilma oud zei

Welkom weer thuis. Dank voor je mails over je bijzondere reis. Ik heb er van genoten. En wat goed dat je in beide tijdschriften staat. Ja, dat verdien je ook hoor. Groetjes Wilma