zondag 28 december 2014

Heerlijk!!

SNEEUW!! Wat ziet het landschap er prachtig uit!! En ook hier is de eerste sneeuwman in de tuin verschenen.
Mooie gelegenheid om jullie mijn nieuwe Blok van de Maand te laten zien:
A Year with Snowmen! 110 x 106 cm
Elke maand een nieuw blok met applicatie. Vanaf de tweede maand naai je steeds je blok aan de vorige zodat bij de twaalfde maand je top helemaal klaar is! Haha, mits je natuurlijk elke maand aan de slag gaat! Ik heb de applicaties van wollen stofjes gemaakt maar je kunt net zo goed katoenen stofjes gebruiken. Neem een lekkere duik in je scrapmand!
Het eerste blok versturen we in de derde week van januari. Doe je mee dan stuur ik je vast de lijst met stofbenodigdheden zodat je alvast je stoffen uit kan zoeken.
nog even wat details:
Snijden met rolmes en liniaal en/of werken met mallen.
Alle sneeuwmannen worden geappliceerd. Gebruik daarbij wollen of katoenen stof.
Al deze technieken zitten in het patroon. Elk blok kan meteen aan de vorige genaaid worden zodat bij het laatste blok de hele top in elkaar zit. 
Het patroon is in de Nederlandse taal
In 12 stappen
 Elke stap is voorzien van een kleurenafbeelding en duidelijke tekeningen
Kosten 76.- inclusief verzending
Wollen stof: 15 x 140 cm 7,00 €
A year with Snowmen: 110 x 106 cm
 A découper à la règle de patchwork et au cutter rotatif, on travaille avec gabarits.
Tous les bonshommes de neige sont appliqués. Utilisez un tissu de laine ou de coton.
 Chaque bloc peut être immédiatement cousu au précédent, de sorte qu'après le dernier bloc le top est prêt.
le patron est en français
se fait en 12 étapes
à chaque étape vous recevez une photo couleurs et des dessins explicatifs très clairs.
Prix: 81,00 €, port compris.
 Tissu de laine blanc pour les bonshommes de neige: 15 x 140 cm: 7,00 €
Fijne dag!

5 opmerkingen:

Dia Borst zei

Is het met stof ? Kun je ook per maand of 4 delen betalen?

noa zei

Als het in 12 maanden zou zijn dan is het voor mensen et een kleine beurs ook leuk

Els zei

Nee, het is zonder stof. Twaalf maal verzendkosten slokt al veel van het bedrag op.

Hoe graag ik ook tegemoet zou komen aan gespreide betaling heeft de praktijk geleerd dat dit niet mogelijk is. Te vaak werden de afspraken niet nagekomen.

Rita Janssen zei

Dit is echt een pracht van een quilt, spreekt me ook echt aan, (ik heb iets met sneeuwmannen) maar helaas is patchwork niet mijn ding, ik werk niet nauwkeurig genoeg. Maar ik wens je heel veel succes ermee en zal hem doorseinen aan mijn patchworkvriendinnen! Misschien doen zij wel mee...
Grtjes, rita.

Johanna Faber zei

Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

Groetjes uit Zweden