donderdag 18 december 2014

Warm licht..

....overal in huis. Het zijn nu echt 'de donkere dagen voor Kerst'! 
Alle gaatjes en hoekjes krijgen een gezellige Kerstversiering. Poeh poeh wat komt er toch allemaal uit die dozen? Vele snoeren met lampjes (die het soms spontaan niet meer doen...en dan weer wel....)
Zo hier en daar genieten van een 'ouwetje'......'Frosty Flat' maar o wat staat hij weer gezellig!
En we hadden een paar gezellige dagen in het Atelier de afgelopen tijd: lessen...Open Kerst Atelier...
En alweer de laatste QuiltKwebbels (van dit jaar)....
.............waarbij we een speldenkussen hebben gemaakt. Het was wel een beetje veel werk dus deze keer had niet iedereen het klaar. Intussen wel, denk ik....hoop ik! 
Ik heb nog een paar pakketjes over....dus heb je er ook zin in? Het pakketje kost 12,50€ incl. de verzendkosten. Mail naar els@bobbin.nl voor verdere info. 
Zo....nog even mijn gezellige bal opgehangen (staat in 't boek BOBBIN Country Stitches) en nu snel weer verder met mijn nieuwe blok van de maand: A Year with the Snowmen.
Valt altijd weer tegen hoeveel werk het is om een patroon te maken. Het minst leuke werk van het ontwerpen maar wel broodnodig! Vandaag ben ik streng voor mijzelf: niet eerder met de lapjes aan de gang voordat het patroon klaar is!! 
Fijne dag en ik hoop (voor ons allemaal) dat het regenen stopt!

3 opmerkingen:

Else zei

Weer ff bijgelezen, ik zit te genieten van al je kouwe kerels helemaal TOP.

En de laatste quiltkwebbel te leuk heb je mailtje gestuurd :-)

Fijne dag, knuffel Else

Rita Janssen zei

Leuke versieringen allemaal, ook je kerstbal is supertof! Fijne feestdagen en succes met het maken van je nieuwe patroon.
Grtjes, rita.

Wilma zei

Ik hoop dat het gelukt is met je nieuwe patroon en je inmiddels lekker aan de lapjes mag van jezelf.
Wat een super leuke kerstman op de eerste foto! geweldig.