dinsdag 6 januari 2015

Januari

Het is al weer januari! Buiten valt er zo nu en dan een vlokje en s'nachts is het onder nul. Mooi! Daar krijg ik inspiratie van!
Een mooi blanco jaar ligt voor ons. Nou ja....blanco....de agenda vult zich al weer lekker. Binnenkort zijn al weer de eerste lessen. Omdat mijn nieuwe computer en oude programma van mijn website niet zo lekker samen gaan staat er nog steeds hetzelfde op mijn site. De winkel is wel up-to-date en de nieuwe patronen staan er ook weer in.
Dus, totdat er een oplossing is gevonden zijn hier en op facebook mijn activiteiten te lezen.
Lessen 2015
QuiltKwebbels
Vrijdagochtend 9.30-12.00 uur 15€ inclusief materiaal
23 januari, 13 februari, 13 maart en 10 april
Omdat het steeds weer een verrassing is kan ik je geen foto laten zien! Je kan per keer inschrijven.

Blok van de Maand: Snowmen!  110 x 106 cm
Zaterdagochtend 9.30-12.00 uur 15 € per les incl. patroon: 11 lessen = 10 betalen en de 12 blokken voor de quilt
31 januari, 28 februari, 28 maart, 18 april, 16 mei, 13 juni, 1 augustus, 26 september, 24 oktober, 28 november en 19 december
Heerlijk aan de slag en kijken welke kleuren en stoffen de anderen gebruiken. Je technieken verbeteren of nieuwe leren.
Heb je er zin in mail dan els@bobbin.nl 
Fijne dag!

3 opmerkingen:

wilma oud zei

Voor jou ook een goed, gezond, warm en creatief 2015. Ik heb ook weer een patroontje van jou in de kerstvakantie gemaakt. Het was een kit. Is leuk geworden. Ik heb er nog een paar liggen. Steeds leuk om te doen. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Goedemorgen, kom net op je site terecht en wat een leuke sneeuwmannen. Maar de afmetingen die je vermeldt, kloppen hoogstwaarschijnlijk niet. Wordt elk blok echt een meter = 110 cm breed? Of bedoelde je 110 millimeter = 10 cm
Groetjes en succes met het werk!

Els zei

Nee, nee de hele quilt is 110 x 106 cm!