vrijdag 23 januari 2015

Workshops

Er zijn weer twee nieuwe workshops die ik op de beurs ga geven.
De beurs http://www.pourlamourdufil.com in Nantes komende april.
Granny's Flower waarbij het hart gemaakt is van hexagonnen. O wat ben ik dol op die techniek....en vooral als ik ze op de naaimachine aan elkaar naai. Ik gebruik een kleine zigzagsteek en het is heerlijk om te doen. Eerst een mandje met lapjes en kartonnetjes naast me om elk vrij moment de lapjes om het papier te naaien. En dan....dan 'mag 'ik achter mijn machine! Jippie! Ik zie al een hele kan vol gekleurde bloemen voor me en ik ben dan al weer druk in de weer met kartonnetjes en lapjes.
Voor wie het ook eens wil proberen en niet naar Nantes gaat: op zaterdagmiddag 28 maart is de les hier in Zevenbergen. Neem wat leuke restjes mee, je naaigerei en machine en we gaan aan de slag. Een materiaal pakket is ook mogelijk. Meer info of opgeven: els@bobbin.nl
En de tweede workshop is een miniquilt. Leren hoe je de mooiste, zuiverste driehoeken kan maken. Werk met de hand of de naaimachine, doe wat je het leukst of, eigenlijk nog beter, wat je het moeilijkst vindt. Het totale quiltje meet maar 32 x 32 cm! Ook deze is te volgen in Nantes (april)of in Zevenbergen (13 maart) Meer info of opgeven: els@bobbin.nl
Zo, genoeg gekletst...ik ga weer met mijn lapjes aan de gang,
fijne dag!

1 opmerking:

miekequilt zei

Ik ben toch nieuwsgierig hoe het is afgelopen met het plagiaat van je boek in de Elzas vorig jaar. Nog ooit iets van gehoord??