maandag 9 februari 2015

Van alles wat....

.....want hier ben ik ook bezig met van alles en wat!
Aller eerst natuurlijk de nieuwe QuiltKwebbelclub. Elke keer weer een uitdaging om binnen het budget te blijven.....het binnen 2 uur ongeveer klaar te kunnen hebben.....zonder snijmat en rolmes te werken......
....maar oke, aan een paar voorwaarden is voldaan:
- binnen het budget
- ik denk dat het wel binnen de tijd klaar kan zijn (dus niet te veel kletsen dames!!)
- zonder snijmat en rolmes maar wel eventjes naaien achter mijn machientje.....dat kan toch wel??
- en deze keer helemaal in Valentijn thema!! Jippie!
Niet dat ik er wat mee heb.....laat het mij allemaal maar voorbij gaan hoor. Valentijnsdag na 40 jaar huwelijk is wel een beetje stoffig...toch? Of juist niet? Ik weet het niet, ik doe er gewoon niet aan!
En daarnaast ben/was ik weer druk met het ontwerp voor de nieuwe Stitchery/Patchworkclub. 
Even een voorproefje?......
Hier lijkt het niet zo maar er komt toch veel stitchery werk aan te pas. De lapjes zijn gesneden en kunnen hun zakjes in. Binnenkort gaat alles naar de post. Mee doen kan altijd hoor. Je meldt (en betaalt) voor 3 x (elke 2 maanden een nieuw ontwerp) en bij je laatste pakketje zit een briefje. Wil je weer meedoen dan betaal je weer, wil je er mee stoppen dan doe je niets. Lekker makkelijk zo toch?
Hier ga ik weer verder met een nieuwe Granny's Flower in verschillende kleuren.......met een nieuwe miniquilt.....met een nieuwe quilt......
fijne dag!

Geen opmerkingen: