zondag 15 februari 2015

Voorjaar???

Komt het voorjaar er al aan? Het lijkt er op wanneer ik in mijn heerlijk warme Atelier zit, de zon naar binnen schijnt en ik even een blik werp op mijn oude mandje gevuld met bolletjes die vrolijk staan te bloeien! Maar dan stap ik naar buiten.....brrrr.....nee, dan voel ik: het is nog niet zo ver!
Terug het Atelier in....aan het werk.....een nieuw voorjaarspatroon maken is ook leuk! Voor mij zijn kippen en konijnen echt voorjaar! En zij mogen hier dan ook maanden bivakkeren. Ik schuif ze van links naar rechts en weer terug. Van de kamer naar het Atelier en daarna de keuken weer in. Vanaf nu tot aan september/oktober bevolken zij mijn huis en Atelier!
Het patroon is bijna zover om in de winkel te zetten.....
Soms is het nog het lastigst om een goede foto te maken...ach jullie weten wel hoe close mijn camera en ik zijn.....Omdat er buiten nog geen (geschikte) bloemen zijn te bekennen heb ik achter ons oude hekje (dat zomaar ergens in de tuin mooi staat te wezen) wat kunstbloemen geprikt. Ik moet zeggen: het stond niet eens zo gek!
Deze hebben toch echt mijn voorkeur, eens even piekeren hoe ik nog meer leuke bloemen ga maken.....waar steek ik ze in.....hoe groot gaan ze worden....klein is ook leuk....
Ik zie wel.....maar weer verder met dit ontwerp. Stof gezocht....naaien....strijken....appliceren.....
...met als eind resultaat een gezellige miniQuilt en een mand vol troep!
Fijne dag!

4 opmerkingen:

Lida zei

Ziet er allemaal weer heel gezellig uit! Groetjes
Lida

wilma oud zei

Ja, de koude mannen kunnen weer opgeruimd worden. Op naar de lente. Leuk al die dieren bij jou en die kunstbloemen zijn ook leuk bedacht op de plek. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

Rita Janssen zei

Dit ziet er weer een superleuk nieuw ontwerp uit Els! En laat het voorjaar maar komen, dan kan ook ik mijn konijnen en kippen bijhalen (wel gebreid bij mij).
Grtjes, rita.

Effy Emili zei

World's largest Call Girl website, girlfriend / boyfriend Community Center.



Online Friendship, Online dating, Online Married, Your Girlfriend Phone number, Friendship Community, Community Center, Beautiful married Online, bangladeshi phone number, bangladeshi real girls number, indian girls number, indian call centre phone number, call girls number, call girl number, phone number, all of phone number, all company phone number, actress phone number, sex worker phone number, phone sex number, pakistan phone number, airtel phone number, gp phone number, bangladeshi phoen number, all girls number, bangladeshi model phone number online, actress phone number, actress size number, online dating, online relationship, online relation girlfriend, online gf, online bf, online boyfriend, online webcam dating, online matching dating, online live dating, boyfreind girlfriend history, pakistani call girls number, real pakistani phone number, online rteal indian call girls number, real indian girls number, real pakistani girls number, topix married phone number, house wife phone number, online greate phone number, group sex phone number.



Visit Our Website: http://womenphonenumber.blogspot.com/