maandag 23 maart 2015

Bloemen..

....ik ben nog steeds bezig met de bloemen. Zo met de zon....we hebben zelfs even buiten in de zon kunnen appliceren.....mijn moeder was even een paar dagen logeren en natuurlijk moeten er dan steken gemaakt worden: patchwork, haken en breien, het kwam allemaal voorbij! Maar goed, waar was ik...o ja,.....het zonnetje...we konden dus heerlijk een paar steekjes in de zon zetten. 
Het nieuwe ontwerp voor de stitchery/patchworkclub is nu klaar. Heerlijk om de lapjes te zoeken. Deze keer was ik niet zo tevreden over het ecru, ik kon het juiste niet vinden. Toen heb ik maar de stof, die ik leuk vond maar te licht, in de koffie gedompeld. Hoera!! Nu wel de juiste tint dus snel aan de slag.
Leuk labeltje er aan......aan de achterkant staat mijn naam....mmm....voor als ik het ergens vergeet......Nu nog het patroon schrijven, vertalen, lapjes snijden en inpakken.....Voor de dames die naar de beurs in Nantes gaan en lid zijn van de club....vraag er naar aan de stand.....of wordt daar lid van de club en neem dit leuke pakketje meteen mee!!
Nog een paar weken en dan gaan we op pad. De voorbereidingen zijn in volle gang! 
Maar ik was bezig met bloemen.....bloemen plukken...bloemen naaien.....en naar bloemen kijken in de nieuwste Simply Vintage. Leuk om te maken......als ik tijd over heb......
Wanneer het blad binnen komt vind je mij in de stoel met een kopje thee...lezen...bladeren...smullen....plannetjes maken... Ik heb nog een enkel exemplaar. Wil je ook smullen stuur dan even een mail: els@bobbin.nl

En tussen alles door werk ik gestaag verder aan mijn nieuwe mini quilt. Hé? bloemetjes?
Ja hoor...ik heb altijd gezelschap in het Atelier. Ze kijken toe hoe ik sta te dubben over de kleurtjes en printjes die ik wil gaan gebruiken. Ze schudden hun kopjes over de warboel die er dan ontstaat...
......dus ga ik die maar snel eens opruimen!
Fijne bloemige dag!

2 opmerkingen:

Rita Janssen zei

De bloemen blijven aanschuiven zie ik, de bloemen uit het vorige blogje vind ik geweldig! Echt superleuk! Je hebt genoten met je moeder in het zonnetje en wat steekjes gezet, heerlijk toch! En je voorbereidingen zijn weer volop aan de gang lees ik. Veel succes!
Grtjes, rita.

Lida zei

Heel gezellig, wat een leuke dingen weer! Groetjes
Lida