donderdag 9 april 2015

Lekker....

....bezig met van alles en wat..of...niks....want dat moet ook op z'n tijd.
Aller eerst heb ik een nieuwe Quiltkwebbel gemaakt.
Lekker vrijdagochtend aan de gang met naald en draad!!
Tussendoor ben ik bezig aan iets nieuws...

...zoeken...strijken...snijden.....naaien...strijken...snijden....o is er iets heerlijkers te bedenken??
Passen...meten....schuiven....opnieuw beginnen.....tevreden zijn.....
En dan ziet het er zo uit. Het begin is gemaakt.....nu weer verder. Kunnen jullie raden of het een miniQuilt of een groter formaat gaat worden?
Even de tulpen in mijn tasje zetten. Eeen gebreid tasje dat ik iets moest vilten...mmmm natuurlijk TE warm gewassen en nu is het een mooi vaasje geworden!
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Rita Janssen zei

Kzou het echt niet weten Els, maar ik denk toch weer een miniquiltje, alhoewel.... het ziet er in elk geval weer mooi uit. En je tulpjes staan prachtig in dat tasje!
Grtjes, rita.

Yvonne zei

Gezellig, die tulpen in dat tasje. Leuk begin van iets nieuws, ben benieuwd!

wilma oud zei

Als ik je nu via je blog een beetje ken, zou ik zeggen : een kleine quilt, maar je weet maar nooit bij jou met al je verrassingen. Het wordt wel mooi. En wat een leuk idee dat vervilte tasje als vaasje. Nog een fijne zonnige dag Els. Groetjes Wilma