maandag 4 mei 2015

Wat ga ik doen?

Er is altijd zoveel om uit te kiezen! Eerst maar wat in het huishouden gedaan....de wasmachine heb ik aan 't werk gezet, de kantjes van het gras geknipt....dus is het tijd voor wat anders....
...zal ik verder gaan met het haken van de Dikke Dames. Eén dikke dame is al klaar en ik ben nu bezig met een bank zodat ze daar lekker op kan zitten....
...of ga ik kleurtjes katoen opzoeken om Buurman en Buurman te haken? Het patroon vond ik op internet...aanklikken....betalen.....en het zit in de mailbox. Dan nog uitprinten en meteen aan de slag. Even nog kleurtjes zoeken.....
....of ga ik een jurkje maken voor Nikki....of een broek voor Sam......er ligt nog een broek voor reparatie want het manneke zit al weer met gaten in de knietjes van zijn broek...
....of ga ik van mijn nieuwe lapjes een nieuw ontwerp maken?......
...nog meer lapjes om uit te kiezen.....
....dus eerst moet er getekend worden...... Keuzes!
 In Nepal is Jolein bezig de draad van het dagelijkse leven weer op te pakken. De hele week is ze bezig geweest voorraden in te slaan, uit te zoeken hoe alle collega's er voor staan....staat hun huis nog wel.....zijn zij of hun familie gewond...Slapen ze nog in de tuin omdat er nog steeds naschokken zijn.....en zijn ze vandaag begonnen om rustig aan weer te proberen te gaan werken. Gelukkig hebben we regelmatig contact zodat we op de hoogte blijven.
Dus wat betekenen eigenlijk mijn keuzes vandaag??
Eerst maar eens dit ontwerpje afmaken. Ondertussen kan mijn hoofd aan de slag om te bedenken wat het volgende project gaat worden.
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk om naar te kijken! Doe maar, doe maar!
Lieve groetjes, Josine

Rita Janssen zei

Moeilijk kiezen hé, als je uit zoveel leuke projecten eentje moet uithalen, dus doe er gewoon een paar tegelijk zou ik zeggen.