donderdag 4 juni 2015

In de tuin....

......aan de slag om alles voor komende zaterdag vast voor te bereiden. Tenminste...zoveel als mogelijk is. 
De huisjes zijn gepoetst......het gras kort gemaaid.....
.....plantjes water gegeven en de naaimachine staat klaar.....
Hoe zou het weer zijn? Gelukkig hebben we 2 mooie pagodetenten waar het goed toeven is.....mocht het nodig zijn.....maar ik hoop het niet......
De bloemen geplukt en in de kannen gezet.....
Nog even een klein voorproefje van het werkje.......
Hebben jullie je Quilt(je) en of borduurwerk al opgezocht? Geef het een mooi plekje in de tent en maak kans om gekozen te worden als mooiste....beste...kleurigste....en ontvang een leuke prijs!! En iedereen die de moeite neemt een stem uit te brengen maakt ook kans op een leuke prijs. Doen dus!
Tot zaterdag!

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Het lukt me jammer genoeg niet Els, spijt me wel, maar druk hier, op de camping, redelijk mooi weekend voorspeld, zoonlief net terug uit La douce France en nog wat andere zaken die aandacht vragen. Veel plezier daar en dat weer? Komt goed, volgens mij hebben jullie altijd mooi weer.

Rita Janssen zei

Heel veel succes gewenst Els en we duimen voor goed weer!
Grtjes, rita.

wilma oud zei

Veel succes straks in de tuin en ik denk dat jullie mooi weer krijgen. Groetjes Wilma