maandag 17 augustus 2015

Leuke bezigheden...

Een weekje kamperen met de kleinkinders, elk jaar weer een heerlijke tijd. Spelletjes gedaan, gefietst, naar het OpenLucht museum geweest waar ze dol zijn op de 'oude huisjes'. Gekeken bij het papier maken, een bouwdiploma gehaald, gewerkt in de drukkerij en de wasserij. Kortom een bezige dag!
Na een week ruilde Opa en Oma met de ouders dus kunnen ze heerlijk verder in het zand spelen, op de fietsjes zitten en nogmaals genieten van het Museum.
Wij maakten een ommetje naar huis via het winkeltje van Atelier Bep.
Natuurlijk nooit met lege handen naar huis. Heerlijk even gekletst, leuke dames ontmoet, genoten van de tuin en de mooie omgeving.
Thuis gekomen hangen de pruimen rijp te worden aan de boom.

Kilo's komen er af! Heerlijk! De bramenstruiken aan de overkant hangen zwaar van de vruchten. Lekker om er saus van te maken (wij zijn geen jam liefhebbers). Maar ja....hebberig als ik ben wil ik natuurlijk wel die grote sappige vruchten die nét te ver hangen. En jawel......daar lig ik in de bramenstruik tussen de brandnetels! Mmmm benen en armen zien er nu niet uit maar verder geen brokken. Zucht....wel een kilo lekkere bramen!
Heerlijk vind ik het ook om door de tuin te lopen om een vaasje te vullen. Staat altijd zo leuk...
Tatatata!!! Labels laten maken. Ik ben er zo blij mee! Het volgende ontwerp voor de Stitchery/Patchworkclub krijgt zo'n label. Labels...ik vind ze leuk maar vaak niet zo mooi van kleur. Deze hebben een grijze achtergrond en zwarte letters en waarachtig.....ik vind ze mooi bij mijn ontwerpen passen. Nu even bedenken hoe ik ze aan jullie ga schenken.....
En hebben jullie de nieuwe uitgave van Quiltmania al gezien.....oef de Simply Vintage is zó geweldig! Er staan verschillende ontwerpen in die ik zo zou willen gaan maken. Ik heb nog een paar bladen, Mail maar als je broodnodig een nieuw werkje MOET gaan starten, haha!! (els@bobbin.nl)
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Maricaillou Deschamps zei

Bonne journée à toi aussi Els..........

Lida zei

Jammer dat een week zo snel om is, nu dus thuis genieten en ik hoop dat de schrammen snel wegtrekken! Ja dat blad heb ik ook al gekocht, werd verliefd op een paar leuke ontwerpjes, dus ik zal er ook snel mee aan de slag gaan!
Groetjes
Lida

Rita Janssen zei

Vakantie gaat altijd zo snel voorbij. Hopelijk herstel je snel van je val in de bramen. Hele leuke labeltjes heb je laten maken.
Grtjes, rita.