zaterdag 12 september 2015

Nog even...

J76

....en we gaan weer! Voor de 12e keer al weer gaan we, bepakt en bezakt, richting Elzas. Naar de geweldige, heerlijk beurs Carrefour Européen du Patchwork in Saint Marie aux Mines. Een feestje!
Alle patronen en voorbeelden zitten in de camper. Och kijk toch eens hoe kaal mijn Atelier nu is!! Alles zit onder de ruimte van het bed, in de kastjes en onder de banken. 
Tja....de 'rare' objecten moeten op het bed liggen. Ik heb wel eens gekeken naar een opvouwbare steekwagen maar deze rijdt zo lekker. De luchtbandjes nemen elke hobbel en bobbel met gemak.
Zij.....
....en zij....
....samen met dit nieuwe ontwerp zitten goed opgeborgen.
Natuurlijk gaat er ook een (puzzel)boek mee, mijn breiwerk en dit nieuwe applicatie werk.
En dit doosje....hier zitten hexagonnen in die ik nog moet bekleden en aan elkaar ga naaien. Eens kijken of ik hier allemaal de puf voor kan vinden in de avonduurtjes. Ja, ik neem wel veel mee hé? Maar 'beter mee verlegen dan om verlegen' , stel je voor dat ik niets te doen heb of geen keus in wát ik ga doen! Nee, dát kan niet, hihi! Maandag vertrekken we om op dinsdag op te bouwen. Deze keer hebben we een andere plaats en wel in de eerste zaal: J76! Jullie zijn welkom!!
Afgelopen vrijdag hadden we een gezellige dag en hebben we een lief Pompoenen kleedje gemaakt.
Samen met de grote pompoenen, Little Pumpkin Girl een gezellig herfst hoekje. Buiten is het volop herfst, je ziet het....je ruikt het.....en we hebben het druk met de spinnen verjagen. Ze zitten werkelijk overal! Nuttig......zullen we maar denken......brr....stiekem vind ik ze een beetje......
Fijne dag!

8 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Veel plezier !

Berna zei

Tot volgende week! Goeie reis alvast.

bep zei

Els maak er een feestje van daar, ik ga je zien volgende week, Bep

ann vanherle zei

Hopelijk een zeer goede beurs voor de beurs

Lida zei

Succes! Zie zoveel leuke dingen! Groetjes
Lida

Bezig Plus zei

Succes en heel veel steekjesplezier gewenst.....

miekequilt zei

O wat heerlijk, naar SMM. Ik hoop volgend jaar weer te gaan en dan je gezellige stand weer te bezoeken.

Leratdesfils zei

J'adore Little Pumpkin Girl ! J'ai pris beaucoup de plaisir à la réaliser.