woensdag 11 november 2015

Nieuw!

Allemaal nieuwe patronen in de webwinkel!!
'Home' een leuke 'theepot/vogelhuis'met applicaties en stitchery.
'Old Annie ' een leuk speldenkussen waar we vrijdag tijdens een les mee aan de slag gaan. Er is een patroon maar ook een kit is mogelijk. In de kit zitten de benodigde stoffen, klosjes, kant en knoopjes.
Henry the Doorstop, een leuke sneeuwman die onze deuren open of dicht houdt. Hihi, bij een oud huis leiden de deuren een eigen leven: ze gaan dicht wanneer ik ze open wil en wanneer ik ze een stukje openzet vallen ze weer dicht! Maar ook zo, op de kast of vensterbank staat deze kerel gezellig te zijn. Hij is gemaakt van resten beige en hexagonnen. Ik naai die op mijn naaimachine aan elkaar ( by the way: komende vrijdag is er les en dan doe ik het voor) Bij dit patroon is een kleine kit te koop voor de accessoires, zoals zijn hoed, neus, bellen, label enz. Stofjes hebben jullie vast wel genoeg! En....geen hexagonnen? Van een heel lapje stof is hij ook leuk.
En weer een paar nieuwe miniQuilts, och wat maak ik deze toch graag! Deze sneeuwmannekes waren leuk om te doen. Voor de rand heb ik effen blauwe stof gebruikt waarop ik witte kruissteekjes heb gemaakt, net sneeuwvlokjes.
Village, nog een leuke miniQuilt gemaakt van allerlei restjes. 
Gezellige ontwerpen die komende maand ook mee gaan naar Atelier Salgarollo. Op 3 en 4 december sta ik daar met mijn patronen. Gezellig! Misschien zie ik jullie daar ook?
Alle patronen in mijn webwinkel zijn inclusief verzendkosten. Je krijgt een automatisch antwoord waardoor je weet dat je bestelling bij mij binnen is:
www.bobbin.nl
Fijne dag!

Geen opmerkingen: