maandag 9 november 2015

Pfft!

Eindelijk weer een berichtje! Van alles gedaan en niet gedaan, hihi. Dus waar moet ik beginnen?
De Herfst! Genieten jullie ook zo van de prachtige geuren en kleuren?

Zo maar....in mijn eigen tuin! Maar ook tijdens ons weekje weg naar de Eifel en de Moezel hebben we genoten van de herfstpracht. Het lijkt wel of het mooier buiten is dan vorig jaar. We hebben zelfs buiten kunnen zitten voor ons campertje in de zon. En dat eind oktober, heerlijk! Nooit berg ik alle tuinstoelen weg, nu dit jaar was ik vlotjes en gingen ze half oktober in de schuur!
Meneer Mol is een spelletje met Arie aan het spelen: pak me wel...pak me niet! En ondertussen maakt hij mooie bergjes in de tuin. Toch eens kijken wie er het laatst lacht....
Na een paar dagen vakantie gingen we naar Maastricht waar ik weer eens op de beurs stond. Spulletjes in de camper en elke dag op het fietsje naar de beurs. Wat had ik een goede plaats! Ik had pas laat ingeschreven en deze plek was nog vrij. Direct naast de in en uitgang. Dat heb ik geweten! Heerlijk druk had ik het, vele mensen gesproken, vele alleen gezien omdat er geen tijd was voor een praatje. Dank aan de 'standoppassers' waardoor ik even naar het toilet kon. Prachtig gebouw, heel sfeervol en vele, vele quilts om van de genieten. Niet geweest? Volgend jaar weer kans van 20 - 23 oktober. Doen hoor! Trakteer jezelf op een hotelnachtje en ga ook even de stad in, prachtige winkels, gezellige terrasjes en heerlijk eten. Kortom: voor herhaling vatbaar. Natuurlijk waren er ook een paar minpuntjes maar die worden aangepakt zodat het de volgende keer beter gaat.
Thuis gekomen heb ik de spullen weer een plekje gegeven en hadden we een heerlijke QuiltKwebbelochtend waarbij dit werkje werd gemaakt. 's Middags weer een nieuwe Mini van de Maand. En nu? Nu de rest van de bestellingen.....rommel ruimen.....
O ja, nog even een foto sturen naar Quiltmania.
Ik heb een ontwerpje gemaakt voor het Christmasproject dat nu op hun site staat:
http://www.quiltmania.com/magazine/rubriques/animation-noel-2015-%C2%AB-en-attendant-no%C3%ABl-%C2%BB.html
Fijne dag!

2 opmerkingen:

FLR zei

Spannend, het kerstproject van Quiltmania. De eerste ligt op m´n buro om te maken. Ik kijk uit naar die van jou!
Maastricht is te ver voor een dagje, maar het idee van een paar dagen...mmm....
Leuk Home Sweet Home werkje!
vrolijke groet
Francisca

Anoniem zei

Hoi Els,

Het was inderdaad heel gezellig in Maastricht op het OEQC. Ik ben er zeker volgend jaar weer bij en pak dan weer een hotelletje. Met de bus op en neer naar het MECC gaat heel goed.
Ook hier was het spullen opruimen en alvast klaar maken voor de Handwerk & Quiltdagen in Nieuwegein eind deze maand.
Het was leuk je weer gesproken te hebben en ook de kleinzoon.
Groetjes, Lenny - Stichting Verdanda