dinsdag 8 december 2015

Leuk!

Leuke dagen bij Atelier Salgarollo. Leuke mensen ontmoet, leuke gesprekken gehad, leuke reacties op mijn demonstratie Locker Hooking en leuke avonden en gesprekken bij Mieke thuis. Kortom: LEUK!!
En leuk! Vandaag staat mijn YouTube filmpje op de site van Quiltmania. Zij vroegen mij mee te werken aan het Kerstproject en dan ben ik meteen enthousiast!! Aan de slag om een blokje te ontwerpen en op film uit te leggen hoe het te snijden en naaien. En dat is nog niet zo makkelijk haha!! Eerst het 'script 'bedenken, dan 'droog ' oefenen en dan filmen maar! Marloes was aan het toestel en daar gingen we. Mmmm eerst maar eens kijken hoe lang het filmpje werd. Ja hoor, best wel oke. Nu voor het 'echie'..............haha halverwege is het kaartje in het fototoestel vol. Alles wissen....gezicht weer in de plooi....en daar gaan we weer. Dan blijft het lapje aan mijn mouw plakken.....oeps en om mijn reactie krijgt Marloes de slappe lach.....opnieuw dan maar weer. En zo kwamen we de dag wel door. Uiteindelijk staat het er op! Van het blokje heb ik ook een miniQuilt gemaakt. Dit patroon krijg je GRATIS bij een bestelling en is geldig tot eind december.
Bij dit patroon zijn weer nieuwe kits gemaakt! OP=OP
Komende vrijdag gaan we aan de slag met een nieuw miniQuilt ontwerp.....
...en ook met de QuilKwebbels! Lekker in de decembersfeer! Zo, nu ga ik helemaal los om het huis in Kerstsferen te brengen!!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Cattinka zei

Thank you very much for the reindeer instructions, the block is sooo cute, and I like the antlers made of branches a lot.
KATRIN W.

Wilma Kuin zei

Mooie foto´s weer Els!