maandag 14 december 2015

Mooie miniQuilts...

........gemaakt door de cursisten!
Helemaal klaar! En kijk, de poes zit in een mok......leuk om cadeau te geven.....en natuurlijk om te krijgen!! Zelf houden is NOG leuker!
Hier wordt nog even hard gewerkt en de laatste steekjes gezet. Leuk om te zien dat het patroon een andere rand heeft gekregen. Leuk! Zo worden de Quiltjes allemaal net een beetje anders dan het voorbeeld.
Ook hier nog een paar steekjes en knoopjes om het geheel af te maken. Lekker kopje thee er bij.......het gesnoep is er ook hoor, maar dat laat ik niet zien!

En in de ochtend hebben we weer heel wat af gekwebbeld. Ondertussen gingen de handjes flink aan de slag met een ster in kerstsfeer. 
Deze heb ik gister nog even bespoten met wat koffie om er een oude look aan te geven. Maar stralend wit is het ook een bjoetie! Fijn allemaal klaar voor de Kerst. 
En na een dag koffie/thee schenken, aanwijzingen geven, cake snijden en uitdelen, jeuken mijn vingers om zelf met de lapjes aan de gang te gaan. Nadat ik uit 2 lappen een trui had gemaakt voor de dochters bleven en veel (zij)stukken over. Eerst maar eens een joggingbroekje voor Nikki gemaakt. Fijn om aan te trekken naar zwemles. Maar toen bleven er nog wat resten over. Grrr ik kan ook (bijna) niets weggooien! Dus.....knipperdeknip een pakje voor de pop.
Nog niet 'op'! Dus weer knipperdeknip....nog een pakje voor de pop. Nu zijn er nog wat snippers over en die heb ik nu ECHT weggedaan.....zonde.....
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Judith zei

Het ziet er reuze gezellig bij je uit hoor Els! Jammer dat het zo ver weg is...... En die poppenkleertjes..... K*N*A*P! Fijne dag, geniet ervan.

Wilma Kuin zei

hahaha,... toch ook niet vreemd als je bijna niets kan weggooien als je dit er nog uit kan maken!!