donderdag 7 januari 2016

Gezocht!

Gezocht: de eerste week van 2016! Ik ben hem helemaal kwijt? Was het gisteravond nog 31 december? Ondertussen van alles opgeruimd, op bezoek geweest, lapjes geknipt, nieuw ontwerpje gemaakt. Pfftt!
Bloemetje gekocht en naast mijn stoel en breiwerkje gezet. Heerlijk wanneer de kerstboom de deur uit is om wat vrolijke bloemetjes neer te zetten. De kerstboom is niet ver weg, ze staan (we hadden twee kleine boompjes) in de voortuin. Ze waren nog zo mooi dat we het jammer vonden om ze weg te doen. Eens kijken of we ze ergens een mooi plekje in de tuin kunnen geven en of ze het dan gaan 'doen'.
Het Atelier weer eens een goede beurt gegeven. Alle kerst spulletjes weer opgeborgen en de sneeuwmannen een goed plekje gegeven. Zouden we hier nog sneeuw krijgen?
Mmmm hier moet nog wat gebeuren zie ik al. Ik heb zo'n mooi klossenrek....maar ja.....als ik bezig ben gun ik mij niet de tijd om het weer netjes terug op te hangen. DOM!! Nu moet ik ze netjes gaan oprollen en terug doen. Jasses!
Toch dan maar een keurig opgeruimd hoekje laten zien. Ja ik kan het wel!! Haha! Genieten toch van al deze mannen? Daarnaast ben ik heerlijk met mijn lapjes in de weer. Ik laat (nog) wel niet veel zien maar er zijn weer 2 ontwerpen klaar voor de lessen die ik in Nantes ga geven. Alles moet nu al klaar zij: ontwerp, patroon, vertaling, pakketten en de foto. Binnenkort komen de lessen op de website van Pour L'Amour du file te staan. 

En er is nog meer in het verschiet. De Mini van de Maand club gaan volgende maand ook weer beginnen. Vier maanden lang elke maand een nieuw ontwerp. Bovendien staat er steeds een extra patroontje bij. Steeds in de sfeer van het quiltje. Kijk, de eerste heeft er een kussentje bij. Nu lijkt het middenstuk van het kussentje groter dan het middenstuk van het quiltje. Maar dat is gezichtsbedrog.  Daarbij zitten er ook dit seizoen geen verzendkosten bij. Heerlijk toch?

Ik ga weer verder met mijn lapjes. In de keuken plaatsen ze een vaatwasser! Jippie! Vandaag wordt er dus niet gekookt......en niet afgewassen! Wat een tijd ga ik 'overhouden'!!
fijne dag!

6 opmerkingen:

quiltingmieke zei

Piep

Heerlijk de vaatwasser..
En lekker opgeruimd geeft goed gevoel
Werk ze meid
Knuf

Bizzy Martine zei

Lang leve de vaatwasser!!! Ik zou hem ook niet meer kunnen missen 😜😜😜

Lida zei

Gefeliciteerd met je vaatwasser en of je nu echt veel tijd overhoud, daar ben ik nog niet achter! Iedereen dumpt alles in de keuken en ik moet inruimen, dus ....., maar misschien krijg jij ze beter afgericht!LOL!
Gezellig al je sneeuwmannen, groetjes
Lida

miekequilt zei

Grappig,ook ik ben een week kwijt. Nog maar 51 over! Zullen die ook zo snel voorbij schieten?

toronto real estate agent zei

Well done and keep it up by posting post like this.
toronto real estate agent

Senior services in toronto zei

Keep it up by posting this kinds of things.
this kind of posts always helpful for us.
<a href="www.seniorcareadvisors.ca>senior services in toronto</a>