donderdag 21 januari 2016

Kerstclub!

Ik zou hier over gaan vertellen. Een (kleine) quilt gemaakt voor de Kerst/Winterclub
Beetje voor de Kerst...beetje voor de Winter. Waarom deze club? Omdat ik ALTIJD te laat ben om de Kerst/Winter versieringen te maken. Ik ben altijd van mening dat er nog tijd genoeg is om alle leuke ideetjes uit te werken. En steeds ben ik toch weer te laat, is mijn tijd opgeslokt door.....tja....erg toch dat ik dat dan eigenlijk weer niet echt weet. Maar goed....daarom dus deze club van 6 afleveringen.

Elke 2 maanden een nieuw ontwerp. Dat kan zijn een quiltje, zoals het eerste ontwerp, of een leuke versiering voor in de Kerstboom of.... Lid worden kan per post, kies alleen het patroon of juist met de materialen er bij. Je betaald voor 3 afleveringen en bij de derde keer zit een briefje/herinnering. Wil je verder meedoen dan maak je het bedrag weer over, wil je liever stoppen dan doe je niets, het stopt dan vanzelf
Of kom naar de les (1e les op vrijdagochtend 19 februari) het patroon zit al bij het lesgeld en werk met je eigen stoffen of kies voor de kit!
En hier is het hele quiltje,35 x 50 cm. Het touw hangt aan haken dus makkelijk weg te halen en er (eventueel) iets anders aan te hangen.
Heb je er zin in ga dan naar de webwinkel: www.bobbin.nl of mail wanneer je naar de les wilt komen: els@bobbin.nl
Haha! Zijn we met z'n allen lekker op tijd met de Kerst/Winter versieringen!!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

Lida zei

Wat leuk, jammer dat ik eerst minstens drie quilts moet afmaken van mijzelf voor ik aan wat nieuws mag beginnen, want ik slip dicht door de UFO's! Groetjes
Lida

Johanna Faber zei

Wat zijn deze leuk
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden