woensdag 13 januari 2016

Leuke....

....bezigheden.....
.......die ik niet altijd meteen kan laten zien. Neem nu dit ontwerp.....is al een paar maanden klaar voor de les die ik ga geven in Nantes tijdens de beurs Pour L'Amour du fil. Elk jaar weer een feestje! Lesgeven gaat voor mij dan, in de Engelse taal en er is iemand van Quiltmania die de vertaling doet. Mijn Frans is meer van de franseslag! Altijd zit er een materialenpakket bij de workshop. Dus deze ligt hier al gesneden klaar.
...of het ontwerpje voor de QuiltKwebbelclub. Het is juist zo leuk om niet te weten wat je gaat maken....of welke smaak cake er bij de koffie is! Deze keer(vrijdag 15 januari) moeten de meisjes een groentenpotje meenemen. Kijk er zouden knoopjes in kunnen komen, of.......ik stop.....ik wil niets prijsgeven!
....of dit ontwerp. Juist deze heeft heel lang 'op de plank' gelegen. Weten jullie nog dat ik met Marloes naar de beurs in Houston ging? Dat was oktober 2014! Toen al waren de contacten gelegd en hebben we het ontwerp mee in de koffer over zee genomen. Al die tijd kon- en mocht- ik niets laten zien. Maar nu wel! Dit is het voorjaarsnummer en daar staat het in!! YEAH!
TROMGEROFFEL! Dit is het dan! Een schaap (als deurstopper) gemaakt van hexagons en hij heeft leuke dekjes. Hier zie je het geborduurde dekje. Ontworpen en gemaakt door Liezbeth van Thistles. Maar wie wil er nu altijd hetzelfde uitzien? Zeker dit schaap niet. Liezbeth heeft nog een leuk dekje gemaakt met de punchneedle techniek en ik het nog een dekje gemaakt met wollen applicaties. Zo kan het schaap nog eens van dek veranderen. EINDELIJK mag ik het laten zien! 
Zucht....en dan heb ik het nog niet eens over de nieuwe Kerst/Winterclub en les gehad. Nou ja, dat dan maar weer in het volgende blogje....
fijne dag!

1 opmerking:

miekequilt zei

Wat een enig schaap. Fijn dat je hem nu eindelijk kan laten zien.