woensdag 11 mei 2016

naaien we nog wel?

Jazeker!
Ik pak de Simply Vintage er bij.......beetje snuffelen....beetje denken.....vind ik deze leuk?.....heb ik er lapjes voor.....waar ga ik ze anders kopen.... Je leest wel wat een gepieker hier! Maar uiteindelijk de knoop doorgehakt en aan de slag. Tekenen...knipperdeknip....naaien....appliceren......
....taaterdetaa!! Zie hier mijn tasje. Ik heb de wollen stofjes gebruikt die ik gekocht had in Amerika. De bloemen heb ik zelf getekend, deze vind ik leuker. Vast genaaid met een klein steekje en een wollen draadje.
Zie hier de andere kant. Beetje andere kleur door de lichtval maar je ziet dat ik de bloemen hier met blauwe harten heb gemaakt. In de bodem heb ik een stukje paterno gemaakt zodat het tasje een beetje 'body' heeft gekregen. In de knopendoos vond ik nog 4 oude knopen. Ooit eens gekregen en degene die de knopen ergens vanaf heeft geknipt heeft ze toen netjes aan een katoenen draad geregen zodat ze allemaal nog bij elkaar waren. Jippie....goed idee en slim ook...moet ik eens onthouden...nog belangrijker.....moet ik ook toepassen!! En zo heb ik een fijn tasje voor mijn handwerkje. Marloes heeft er ook 1 gemaakt in paarse tinten. helaas vergeet ik er steeds een foto van te maken dus jullie moeten mij maar geloven als ik zeg dat het een super leuk tasje is geworden....haha!

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Superleuk weer Els!

conny's quilts zei

Een echte Els tas, prachtig!

Clare zei

I love that magazine. Last week #18 came hope # 19 doesn`t take as long. Is this lovely bag in that magazine? Happy Stitching.