woensdag 21 september 2016

van alles wat...

Waar zal ik beginnen.....bij de perenboom maar. De stoofperen groeien hier volop. Prachtige grote roodkokers zijn het. Beetje suiker....beetje kaneel....mmmm smullen maar. Vandaag weer een meega grote pan gemaakt waarvan een flink deel de vriezer in gaat.
De beurs in de Elzas....vele foto's van de tentoonstellingen hebben jullie al kunnen bekijken op FB dus daar begin ik niet aan! Haha, gelukkig maar want ik heb geen tentoonstelling bekeken! Hoera voor FB, zie ik toch het neusje van de (quilt)zalm voorbij komen!! Kijk een hoekje in de stand helemaal in kerstsfeer. Deze keer een andere plek in de zaal en een beetje grotere stand dus hadden we genoeg ruimte om helemaal los te gaan. Wel gek hoor, Kerstsfeer terwijl de mussen dood van het dak vallen. Want warm dat het was! Haast niet te doen! Veel water drinken en veel wapperen met een waaier. Ach, weer een mijlpaal: de warmste beurs ooit!
We hebben altijd kleine stoeltjes bij ons om even buiten te kunnen zitten na de beurs. Voor het eerst in 14 jaar (jee gaan we al zo lang?) was het zo warm dat we liever ook buiten wilde eten. Bij gebrek aan een tafel, want die paste ECHT niet meer bij de patronen en lapjes, hebben we een hoekje op de tennistafel gedekt. Ging uitstekend! Later in de week werd het koeler en ging het zelfs flink regenen. Alle weersomstandigheden gehad dus. Wel handig dat de dichte schoenen en de regenjassen thuis lagen.......
Ook tijdens deze beurs hebben we ons 20 jaar bestaan nog eens gevierd. Bij luide muziek "Happy Birthday"deelde we dit patroon van de wekker gratis uit. Altijd leuk om blije gezichten te zien (behalve die van de overbuurman, die vond het overlast......) Nu is de viering echt voorbij en is het patroon te koop in de webwinkel. www.bobbin.nl
Nou ja...tot vandaag dan want ik had een gekke ingeving en zette dit gezellige patroon, 10 lapjes + ecru stof en een roestig mandje op Facebook. Vandaag, morgen, vrijdag en zaterdag (21-24 september) is dit te bestellen voor 24€ en betaal je geen verzendkosten. Hee, toch nog een presentje vanwege de verjaardag! Ook zin in? mail dan els@bobbin.nl
En wat heb ik vanmiddag gedaan.....vele, vele pakketjes ingepakt. Tja Els, verzin dan iets anders....
Fijne dag!


2 opmerkingen:

wilma oud zei

Goed te lezen dat het weer een gezellige en goede beurs voor jullie was. Tja en wie verwacht er nou regen......en dan nog wel in Frankrijk.... dus dat van die dichte schoenen en regenkleding begrijp ik wel. Leuke aanbieding heb je op FB. Nog een fijne "herfstdag" en groetjes van Wilma

Anoniem zei

Leuk om te lezen ,en nog gefeliciteerd .
Ik heb geen Facebook en na het programma van Radar op televisie wil ik er ook echt niet aan beginnen.

Gr Tine.