maandag 21 november 2016

poehpoeh!

Wat een leuke reacties op onze nieuwe ontwerpen voor de quilt: Winter Wandering! Van over de hele wereld! Het was leuk om te ontwerpen en ook leuk om te maken. De komende 2 blokken zijn zeker ook zo leuk! Lekker aan de slag dus!
Vrijdag 25 november gaan we weer QuiltKwebbelen!
We gaan wat kerstboomornamenten maken. Haha, je ziet vast wel wat hier het onderwerp is! Tja, kan niet missen natuurlijk: ik ben er dol op!! Er gaat geen winter voorbij of er is wel een nieuw ontwerp. (heb je ook eens zin om mee QuiltKwebbelen geef je op via mijn mail)
Kijk deze tochtrol is ook pas nieuw. Inmiddels is een nieuwe rol stof hiervoor al in bestelling en zit ik er met smart op te wachten. Jullie hebben al zoveel kits hiervan gekocht dat alles op is! Geen snippertje meer te vinden in het Atelier! De stof is dan ook superleuk, flanel, ecru met een klein werkje er in. De tochtrol FUN staat nu (nog) te pronken in het Atelier zodat we er tijdens de lessen van kunnen genieten. Binnenkort maar eens in de kamer op de kast zetten.
Ondertussen heb ik wel het toilet aan de winter aangepast:

Hier zie je veel geborduurde, geappliceerde en houten sneeuwmannen, een collectie van de afgelopen 20 jaar! Nou ja, eerlijk gezegd een klein deel dan (bloos)
Genieten toch? 
Fijne dag!

5 opmerkingen:

Lida zei

Ben jaloers! Wat heb jij veel sneeuwmannen! Zelf ben ik er ook gek op en er liggen er nog diverse die op een finish wachten, dus helaas laat ik het quiltkwebbelen aan anderen over, maar ik wens jullie heel veel plezier! Groetjes
Lida

Quilting Moesje zei

O .... :o)))
k ben ook he-le-maal gek van sneeuwmannen ...
( ps... ze zijn zo lief (o)

Janny Verkuijl Bloem zei

Super leuk weer Els.

Anoniem zei

Dat heb ik met kerstmannen ,ooit begonnen met een van papier mache gekocht in een winkeltje wat helaas niet meer bestaat "de Oude Muis " in Laren.

Gr Ans.

wilma oud zei

Ons huis in Belgiƫ is bijna verkocht, dan overwinteren we 5 maanden in Zeeland en dan gaan we in Terheijden wonen en ik verheug me er al op dat ik dan dicht bij Zevenbergen woon. Karin, mijn vriendin vroeg me al of we dan samen weer een workshop bij jou gaan doen. De eerste is haar ook zo goed bevallen. Dus, nog even geduld. Groetjes Wilma