woensdag 14 december 2016

Aan het decoreren!

Wat een heerlijk karweitje...
... ik begon met de boom...vol met sneeuwmannetjes. Had ik al verteld dat ik een Sneeuwmannen verzamelaar ben??Haha!  Ja toch? En anders is dat inmiddels wel duidelijk geworden. Ik vind ze superleuk. De hele boom hangt vol, beetje 'sneeuw' er over en klaar is Els!
Gezellig op de vensterbank.....
...een kastje vol en Henry staat er parmantig naast. Mmm, ik ga hem binnenkort eens maken uit 1 stof, lijkt me ook erg leuk. Ik kan best nog wel ergens een plekje voor Henry de 2e vinden.
Nog een gezellig deel op de vensterbank......
En dan dit hoekje/raampje.....rechts zie je mijn Country Santa en links zie je de sneeuwman gemaakt door mijn kleindochter. Schattig toch? Je ziet nog net een kerstboom gemaakt van takken door onze kleinzoon. Die rakkers weten al precies wat wij leuk vinden xxxxxx lieverds!
Allemaal vogelhuisjes boven op de kast......
En dan de FREE BOM! Stil ben ik er van....al die leuke reacties....al de deelnemers uit binnen en buitenland......al die leuk foto's van de blokken die inmiddels al klaar zijn!! Lieve Quilters, dit is DE droom voor een ontwerpster!!
Heb je ook zin om mee te doen wordt dan gratis lid Free BOM
En tussen alles door heb ik ook nog dit nieuwe ontwerp in de webwinkel gezet. Het is ook mogelijk deze met kit te bestellen. En, nee, de houten plank zit er niet bij, te zwaar. Ga op zoek naar een mooie snijplank of ga met de zaag en hout aan de slag. Insmeren met antiek was en daarna met kaneel, mmmmm
Fijne dag!

5 opmerkingen:

I am zei

wow Els,love your xmas decorating and love your new designs.

conny's quilts zei

Heerlijk al die sneeuwmannen in je huis, het ziet er geweldig leuk uit.
groetjes, Conny

Lady Locust zei

Beautiful.

Quilting Moesje zei

Ik heb jou blok bij mij naar deze post verwezen ( sneeuwpopjes:o))
Haha ( snap je)
Leuk hoor !
Ik word gelukkig steeds blijer met de Winter Wandering ...
Enne ...
Wie weet maak ik ook je nieuwe jaar BOM :o)
(ik heb geen facebook ( maar mijn DH was zo lief om ze bij jou te kunnen downloaden via zijn facebook (o)

quilting Jeannet zei

Leuk Els, en goh, dat je van sneeuwmannen houd....ik heb me daar toch een geweldig leuke sneeuwvrouw gemaakt......je was vaak in mijn gedachten, hahaha, hee, fijne dagen met diegenen die je lief zijn, en ik hoop op sneeuw, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.......