donderdag 1 december 2016

Gratis BOM!

We gaan beginnen met de maand januari, een jaar lang elke maand een nieuw blok!
Gemaakt van vele, vele scraps. Download het patroon en ga aan de slag. Veel plezier!

Wil je ook mee doen meld je dan aan bij: 

 Wie zin heeft in nieuwe lapjes....er zijn 2 pakketjes samengesteld van de lapjes die (samen met vele andere lapjes) in de quilt zijn gebruikt. Elk pakketje heeft 9 verschillende lapjes van 25 x 25 cm = 10,80€ + verzendkosten. 
Accessoires: 3,50€ + verzendkosten. Heb je er zin in, mail me dan. Veel plezier bij het maken en post jouw versie van het blok in deze groep, LEUK we kijken er naar uit!
Fijne dag!

Veel reacties krijg ik van mensen die geen lid zijn van Facebook en dit ook niet willen worden.
Excuus, deze quilt is speciaal ontworpen voor deze groep op Facebook. 

13 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat een goed begin van het jaar weer Els, wie weet, doe ik gewoon wel mee!

conny's quilts zei

Kun je zonder Facebook ook meedoen Els?

Els zei

Nee, helaas Conny, dit patroon is speciaal ontworpen voor deze speciale facebook groep.

Anoniem zei

Jammer ik zit ik niet op Facebook ,en wil dat ook niet er zitten teveel vreemde dingen in over je privacy.

Gr Jans

BezigeBijMirjam zei

Leuk patroon, maar ik zit niet op Facebook! 😬☹️

riet zei

Leuk idee, maar ook ik zitniet op Facebook en ik laat dit dus maar aan mij voorbijgaan

riet zei

Leuk idee, maar ook ik zitniet op Facebook en ik laat dit dus maar aan mij voorbijgaan

Ineke zei

Ik ga me aanmelden, superleuk en 1 blok in de maand moet kunnen.
Alvast bedankt!

Anoniem zei

Heel veel mensen missen nu je leuke idee,misschien toch op je. blog zetten ,ik zou ook graag mee doen maar net als de vorige schrijfsters geen face book.?

Gr Ans.

Elizabeth Pienaar zei

I have asked to join the Facebook group as this is something I really want to do. It would be so nice to be part of the group even though I live at the bottom tip of Africa in Cape Town.
Just love the Dutch quilting blogs, no need for translation for me.
Looking forward to the first block in January.

All the best
Elizabeth

Noa Tonnis zei

Ik wil graag het stoffenpakketje bestellen maar kan het email adres niet vinden

Adri Zondag zei

Ik wil meedoen en ook de pakketjes bestellen maar weet niet zo goed hoe dat moet gr Adri Zondag

Adri Zondag zei

Ik wil meedoen en ook de pakketjes bestellen maar weet niet zo goed hoe dat moet gr Adri Zondag