zondag 1 januari 2017

Happy New Year!

Voor alle lezers van mijn blog! Dat we er maar een vredig en lapjes rijk jaar van gaan maken. Ik heb er weer zin in!
Het blok van de GRATIS BOM staat weer op FB. Sorry voor degene die geen FB hebben en/of willen. Deze quilt is speciaal ontworpen voor deze groep. Er waren een paar Franse dames zo lief om deze groep te starten....hoe eervol is dat voor een ontwerpster? 
Heerlijke dagen, wat zeg ik, weken achter de rug. Veel (te veel) gegeten, gelachen (nooit genoeg) logees gehad (altijd gezellig) en tussen alles door nog wat steekjes gedaan. 
Heb ik je al mijn SUPERcadeau laten zien?
Kijk zo ZAT ik altijd te naaien....soms zette ik er nog een extra lampje bij....zette ik er een extra brilletje bij op (geen gezicht natuurlijk maar wel handig)  maar nu kreeg ik een daglichtlampje voor aan mijn machine! KIJK....
zie je het verschil? Wat een licht!! Hoe heb ik het zo lang vol kunnen houden zonder.....
.....en zo zit het aan de zijkant. Door de flexibele arm is het alle richtingen op te draaien. Een aan en uit knopje....en een extra plaatje dat ik op mijn andere machine heb geplakt zodat het lampje ook daar op kan. Te koop bij Daylightshop.nl led1180
Ik ga weer aan de slag!
Fijne dag!

2 opmerkingen:

conny's quilts zei

Heerlijk zo'n handig lampje. Ik wens je een goed, gezond en creatief nieuw jaar toe! groetjes, Conny

Guusje, zei

Wat een handig lampje lijkt me dit. Ook voor jullie een geweldig nieuw jaar.