donderdag 9 februari 2017

lekker aan de slag!

Met lapjes snijden! Er kwamen weer nieuwe stoffen binnen en dan is het heerlijk om daar weer kleine stukjes van te snijden. Een mandje vol!...
Smullen toch? En ze ruiken zo heerlijk....zo lekker ' stoffig '.....of draaf ik nu (weer) door?
En ondertussen teken ik, maak ik probeersels....gooi ik (soms) wat weg en begin ik opnieuw.....ben ik soms vreselijk tevreden.....en maak ik het af!
....en begin weer aan de volgende Mini Quilt!! Allemaal voor de club Mini van de Maand waarvan we deze week hebben geconstateerd dat deze al weer 20 jaar bestaat! Ik ga er een lekker gebakje bij uitzoeken....
Alles wat ook maar met kerst te maken had is weggeborgen en de schapen en poes hebben nu een ere plaats in het Atelier. Ook deze maanden vind ik weer gezellig....de koude.....de bevroren rijp.....lekker bij de kachel na een koude wandeling......kopje thee er bij.....bolletjes kopen en krijgen...
....ik ben er toch zo dol op!! Hier staan ze in een oud bakblik, schattig toch?
En deze mag naast 'mijn Quiltwinkel' staan! Jullie zien dat de kleinkinders er wel eens inspelen. Het playmobiel manneke is de eigenaar van de winkel. Ik mag stoffen kopen en hij brengt het met de tractor naar mijn stoel....wie wil dat nu niet???
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Janny Verkuijl Bloem zei

Ziet er leuk uit weer het was weer gezellig. Tot gauw.

wilma oud zei

Heerlijk toch, die kleinkinderen. Ja, die bolletjes staan hier ook. Zo gezellig. Succes verder met het ontwerpen. Groetjes Wilma

Nanske zei

Lieve Els, wat klink je toch lekker stoffig lapjesverslaafd, helemaal herkenbaar...zo genietend de stoffige geurtjes van tussen de kettingdraden van de overheerlijke lapjes wegrukken...ik voel met je mee...overheerlijk...heb net m'n derde blokje af met stofjes van jou en ben in de wolken van het resultaat en ondertussen sta ik te popelen van ongeduld voor wat komt en ben ik benieuwd wat je uit je mouw zal schudden van sashings of afwerking...;-) veel lieve groetjes...